![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 ![]() |
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
საბურავი იმიტო კი არ ხურდება რო შიგნით 22% ჟანგბადია. ის ხურდება დეფორმაციის გამო. ანუ ასფალტზე რა ნაწილიც დევს ის დაბრტყელებულია. ბრუნვისას კიდე ეს ადგილი სხვა და სხვაა. ესეც შენი მექანიკური ენერგია რომელიც სითბურად გარდაიქმნება. გაცხელების გამო კიდე აირის წნევა მატულობს ან ფართოვდება. საბურავში ვერ გაფართოვდება დიდად ამიტომაც წნევა იწევს. ესაა და ეს. ხო აზოტი ცხადია როგორც ნებისმიერი სხვა აირი ფართოვდება. უბრალოდ გაფართოების კოეფიციენტი ცოტა ნაკლები აქვს.
სადღაც იყო ამაზე დიდი სტატია სადაც ფორმულებით იყო განხილული. ცხადია F1-ებზე და ეგეთ მანქანებზე სადაც მილიწამებზე მიდის საუბარი ამ ყველაფერს აზრი აქვს. ჩვეულებრივ საგზაო მანქანებზე უაზრობაა 0.1 ატმოსფეროს გულისთვის ამდენი ფული იხადო. |
|
|
![]() ![]() |