![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
გაუმარჯოს ბიჭებს.გუშინ კაპოტიდან შევამჩნიე პატარაზე ორთქლი რომ ამოდიოდა,კაპოტი ავხადე და ვნახე რომ რადიატორის ათხადნოი ბაჩოქთან იყოს დასველებული.და ვიფიქრე რომ მაინც რადიატორი არ იქნებოდა გახეთქილი და იმ ბაჩოკიდან ამოასხა.ყველაფერი გავამშრალე,და არსად გასდიოდა რადიატორს, მაგის მერე ვიარე ერთი 50 კმ,მაგრამ არ აუდუღებია და არც აუწევია ტემპერატურა,კაროჩე ყველაფერი იყო ხოშიანად.დგეს დილით დავქოქე,მანქანა უპრობლემოდ გახურდა,და ცოტა რომ გავიარე შევნიშნე რომ ტემპერატურა მაქსიმუმზე იყო ასული...ეგრევე გავთიშე ძრავი,და რომ გადმოვედი ვნახე რომ წყალი ჟონავდა..ამით რამე ხომ არ დაზიანდებოდა ძრავში..??ცოტა რომ გავაცივე დაიქოქა უპრობლემოდ.ეხლა მთავარი
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
baxa
ჰო, სულ უნდა იყოს სავსე, მარა ეგ წებო არ გიშველის, ჯობია გააკეთებინო ალუმინისა, თორე ეგ ისეთ ადგილზე გაგიფუჭდება ემანდ უარესები არ მოხდეს. |
|
|
![]() ![]() |