![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
დიდად ამ საქმეში არ ჩავსულვარ, მაგრამ ერთ დასკვნამდე მივედი. რამდენიმე მონაცემი შედის ეკუში, ერთს თუ რამენაირად შეცვლი, რაღაც დიაპაზონში ეკუ დანარჩენ ქმედებებს შეუსაბამებს. აი ერთზე მეტ რამეს რომ ცვლი, იქ უკვე პრობლემებია. ან ისეთ ტურბინას რომ დააყენებ, რომლის ბუსტი ეკუს აზროვნების დიაპაზონს სცდება, იქ ისევ პრობლემებია, იმიტომ რომ იმდენი პარამეტრია, რომ ყველას შესაბამისობაში მოყვანა მხოლოდ ექპერიმენტებით და ნელნელა დანასტროიკებით ხდება. ან გამოცდილება უნდა გადაიღო, როცა იციან კონკრეტული რამის შეცვლას სხვა პარამეტრების როგორი ცვლილება სჭირდება. რთული საქმეა. რომ მოვინდომე გარკვევა, მივხვდი რომ ბევრი დრო უნდა დამეხარჯა და მაგის ფუფუნება არ მაქვს.
სამწუხაროდ, ისე ვარ, რომ მზა პროდუქტს ვიყიდიდი. განსაკუთრებით ავტომატის კომპის უპგრეიდი მინდა, რომ უფრო მალე აზროვნებდეს. მაგაში 400 დოლარამდე გადამხდელი ვარ. განსაკუთრებით ამ ბოლო დროს მანქანის გაზანტება მიტყდება კლიმატი რომ ჩართულია. მაგარი დაშტერებული დადის, თითქოს სიცხისგან არის დათანგულიო. |
|
|