გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
![]() |
Jun 8 2010, 17:34
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
მე მინახავს როგორ აყენებენ ფორესტერებზე გარეთა ჰაერის ამღებს.
მარჯვენა კრილოზე. კარგად მიდის ჰოიოტა ლენდ კრუიზერის ჰაერის მაღები, აი გარედან რომ აქვს კრილოზე მიმაგრებული და მარე სტოიკას რომ მიყვება და მანქანის სახურავამდე რომ ადის. როგორც წერენ ძალინ ეფექტურია, მაგრამ ჩემი აზრით უზომოდ ამახინჯებს მანქანას |
|
|
|
Sturbo ცხელი ჰაერი Nov 9 2009, 12:22
mixa
![]() ![]() |