IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 11:32
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:15
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:03) [snapback]14352[/snapback]
მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება

გაიხარე, საინტერესო ინფოა, ახლა მაგას დავამუშავებ და ვიქნესებს თუ აღმოავჩენ მოგახსენებთ.
ისე სად არის cladhed-ი . მაგასაც ჰქონდა მსგავსი იდეები და კარგს იზამდა თუ დამეხმარებოდა. მთავარია ვპრისკის მიშაობის პრინციპი იცოდეს კაცმა კარგად თორემ დანარჩენი გაკეთებადია და თანაც საკმაოდ მაღალ დონეზე. აპექსის უცხოპლანეტელები ხომ არ აწვდიან იმ დევაისებს? biggrin.gif
მანდ მიმზიდველი და საინტერესო ისაა რომ ტვითონ კონტორლერი(დეტალი) არაფერია განსაკუთრებული, მთავარია პროგრამა, და პროგრამების მწერლები არავისზე ნაკლებები არ გვყავს wink.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:05) [snapback]14354[/snapback]
კაი, რას ამბობ? ბაიპასი რა შუაშია??

ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი.
ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 26 2009, 08:47
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 19:15) [snapback]14356[/snapback]
ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი.
ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას

ეგ ყველაფერი გასაგებია, მართალი ხარ, ვესტგეიტი ტურბინის წნევის გარეშე ვერ გაიხსნება smile.gif

მაგრამ ბუსტის გარეშე 5000 აბაროტი ხომ შეიძლება იყოს? smile.gif მაგალითად როცა მანქანა მიგორავს..... ხოდა შენი ლოგიკა რომ ECU ვერ მოწვავს ბუსტს კონკრეტულ აბაროტზე და გაუბერავს, არასწორია, ია ტაკ დუმაიუ...


მახო შენ გჭირდება ისეთი რაღაც რაც სუბარუმ ბოლო მოდელებში ქარხნულად დააყენა უკვე smile.gif SI DRIVE ჰქვია მაგას smile.gif ECU-ში ჩაწერილია 3-ნაირი მაპები და რეჟიმების მიხედვით იყენებს სხვადასხვა მაპებს smile.gif ეკონომიურ რეჟიმში რაც არ უნდა გაზს აჭირო რეზკად, კომპი არანაირად არ ეცდება ბევრი ბენზინის მიწოდებას და აჩქარება იქნება პლავნი, Sport რეჟიმში კი პირიქით, ცდილობს რაც შეიძლება სწრაფად მოახდინოს რეაგირება გაზის დაჭერაზე და მეტი ბენზინი გაუშვას...

ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 03:04) [snapback]14499[/snapback]
maxouni
გეთანხმები.. ხოდა ამას ვიძახი მეც.. მე შეხება არ მქონია FC სთან მაგრამ ვიცი რომ სმესს არეგულირებდა და წვა ევო ზე 11 ზე დააგდო.. როცა 14-15 წვავდა .. ისევე როგორც იმპრეზა... ქალაქში 15 ზე დაბლა ვერ ჩამოვედი. ძალიან დიდი მონდომების მიუხედავად

ხო, FC კომანდერი მაგარი რამეა smile.gif

რეალურად შეგიძლია დაანასტროიკო ისე რომ დაბალ აბაროტებზე რაც არ უნდა გაზი აჭირო, ბენზინის არ მოუმატებს, შესაბამისად საკმაოდ ეკონომიურად ივლი smile.gif

მაღალ აბაროტებზე კი პირიქით, ბაგატი სმესს გააკეთებს და რაკეტასავით იფრენს smile.gif

როგორც წესი ქარხნული კომპი დანასტროიკებულია ისე რომ დაბლებზეც და მაღლებზეც თანაბრად ცდილობს სმესის შედგენას, და ტურბინიან ძრავზე კი განსაკუთრებით დაბლებზე უფრო ბაგატი სმესს აკეთებს იმის გამო რომ კომპრესია დაბალია და კომპენსირებას მაგით აკეთებს ... ტვინტურბოს ეგეთი რამე არ სჭირდება, იმიტომ რომ ძრავს კომპრესია ისედაც მაღალი აქვს და დაბალ აბაროტებზე ტურბინაც მუშაობს პრაქტიკულად გაზის დაჭერისთანავე smile.gif

მაგიტომ არის რომ ფორესტერი ქალაქში უფრო მეტს წვავს, ვიდრე RSK, რადგან ხშირად უწევს 2000 აბაროტიდან აქსელერაცია და მაგ დროს ბენზინს ძაან ბევრს აწოდებს.... RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტ კონტროლერი   Jun 25 2009, 11:32
PAINKILLER  
  Jul 2 2009, 22:36
crimson   maxouni ვაა ზაზა აღა...   Jul 2 2009, 22:44
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge