![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:03) [snapback]14352[/snapback] მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება გაიხარე, საინტერესო ინფოა, ახლა მაგას დავამუშავებ და ვიქნესებს თუ აღმოავჩენ მოგახსენებთ. ისე სად არის cladhed-ი . მაგასაც ჰქონდა მსგავსი იდეები და კარგს იზამდა თუ დამეხმარებოდა. მთავარია ვპრისკის მიშაობის პრინციპი იცოდეს კაცმა კარგად თორემ დანარჩენი გაკეთებადია და თანაც საკმაოდ მაღალ დონეზე. აპექსის უცხოპლანეტელები ხომ არ აწვდიან იმ დევაისებს? ![]() მანდ მიმზიდველი და საინტერესო ისაა რომ ტვითონ კონტორლერი(დეტალი) არაფერია განსაკუთრებული, მთავარია პროგრამა, და პროგრამების მწერლები არავისზე ნაკლებები არ გვყავს ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:05) [snapback]14354[/snapback] კაი, რას ამბობ? ბაიპასი რა შუაშია?? ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი. ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 19:15) [snapback]14356[/snapback] ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი. ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას ეგ ყველაფერი გასაგებია, მართალი ხარ, ვესტგეიტი ტურბინის წნევის გარეშე ვერ გაიხსნება ![]() მაგრამ ბუსტის გარეშე 5000 აბაროტი ხომ შეიძლება იყოს? ![]() მახო შენ გჭირდება ისეთი რაღაც რაც სუბარუმ ბოლო მოდელებში ქარხნულად დააყენა უკვე ![]() ![]() ![]() ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 03:04) [snapback]14499[/snapback] maxouni გეთანხმები.. ხოდა ამას ვიძახი მეც.. მე შეხება არ მქონია FC სთან მაგრამ ვიცი რომ სმესს არეგულირებდა და წვა ევო ზე 11 ზე დააგდო.. როცა 14-15 წვავდა .. ისევე როგორც იმპრეზა... ქალაქში 15 ზე დაბლა ვერ ჩამოვედი. ძალიან დიდი მონდომების მიუხედავად ხო, FC კომანდერი მაგარი რამეა ![]() რეალურად შეგიძლია დაანასტროიკო ისე რომ დაბალ აბაროტებზე რაც არ უნდა გაზი აჭირო, ბენზინის არ მოუმატებს, შესაბამისად საკმაოდ ეკონომიურად ივლი ![]() მაღალ აბაროტებზე კი პირიქით, ბაგატი სმესს გააკეთებს და რაკეტასავით იფრენს ![]() როგორც წესი ქარხნული კომპი დანასტროიკებულია ისე რომ დაბლებზეც და მაღლებზეც თანაბრად ცდილობს სმესის შედგენას, და ტურბინიან ძრავზე კი განსაკუთრებით დაბლებზე უფრო ბაგატი სმესს აკეთებს იმის გამო რომ კომპრესია დაბალია და კომპენსირებას მაგით აკეთებს ... ტვინტურბოს ეგეთი რამე არ სჭირდება, იმიტომ რომ ძრავს კომპრესია ისედაც მაღალი აქვს და დაბალ აბაროტებზე ტურბინაც მუშაობს პრაქტიკულად გაზის დაჭერისთანავე ![]() მაგიტომ არის რომ ფორესტერი ქალაქში უფრო მეტს წვავს, ვიდრე RSK, რადგან ხშირად უწევს 2000 აბაროტიდან აქსელერაცია და მაგ დროს ბენზინს ძაან ბევრს აწოდებს.... RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|