![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 09:47) [snapback]14518[/snapback] RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება მე სამწუხაროს დატჩიკი არ მაქვს, მაგრამ 2000 აბაროტზეც თუ 1 ბარი იყო ეგ არ ვიცოდი. პირველ ტურბინას შეუძლია მაგდენის დაბერვა? აბა 5500-ზე რომ სულ ცოფდება მაშინ რამდენი აქვს? თუ ეგ ბუსტზე არაა დამოკიდეული? ეეეეეჰ FC კონტროლერი კი არა დამოუკიდებელი ECU არის და ეგეთივს გაკეთება ჯერჯერობით საქართველოში წარმოუდგენელია, ან ვინმემ მინიმუმ 1 წელი უნდა შეალიოს მარტო თეორიას, მთელი საქართველოს ცოდნა და გამოცდილება რომ შეკრიბო, ეგეთ დონეზე არავინ იცის მთელი ECU-ს ლოგიკა. თანაც აპექსის FC მარტო იმპრეზებზე მიდის და მარტო 2000-მდე გამშვებულებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 26 2009, 11:30) [snapback]14523[/snapback] მე სამწუხაროს დატჩიკი არ მაქვს, მაგრამ 2000 აბაროტზეც თუ 1 ბარი იყო ეგ არ ვიცოდი. პირველ ტურბინას შეუძლია მაგდენის დაბერვა? აბა 5500-ზე რომ სულ ცოფდება მაშინ რამდენი აქვს? თუ ეგ ბუსტზე არაა დამოკიდეული? ეეეეეჰ FC კონტროლერი კი არა დამოუკიდებელი ECU არის და ეგეთივს გაკეთება ჯერჯერობით საქართველოში წარმოუდგენელია, ან ვინმემ მინიმუმ 1 წელი უნდა შეალიოს მარტო თეორიას, მთელი საქართველოს ცოდნა და გამოცდილება რომ შეკრიბო, ეგეთ დონეზე არავინ იცის მთელი ECU-ს ლოგიკა. თანაც აპექსის FC მარტო იმპრეზებზე მიდის და მარტო 2000-მდე გამშვებულებზე. RSK-ს სტაბილური ბუსტი აქვს 2000-დან 7000-მდე 0.9-1.0 ბარი ![]() 5000-ზე რომ ცოფდება, მაშინაც 1.0 აქვს ბუსტი, მაგრამ მანამდე ტურბინის რასკრუტკის დროს ჩამოდის 0.7-ზე და მაგიტომ იგძნობა ეგ გაცოფება ![]() ხო, ეგ FC კომპია იმენნა ![]() ცალკე სმესის კონტროლერებიც იჩითება ![]() მაგალითად Apexi AFC-Neo: http://www.apexi-usa.com/products/?id=5347 საინტერესოა რამეა ![]() The AFC-neo is a multifunctional sub-computer that allows the tuner to fine-tune air-fuel ratios, calculate MAF/MAP transfer functions, control VTEC or other solenoids, address stall issues associated with open-air blow off valves, and monitor key ECU data. Changes in air-fuel ratio are achieved by correcting the airflow sensor signal or pressure sensor signal at 16 different RPM points, and at high and low throttle positions, all of which can be moved according to the customers needs. By changing this input signal, the tuner can alter the injector pulse width as calculated by the ECU. აი ესააა კაკრაზ შენ რაც გჭირდება ![]() გიიიხააააროოოოდეეეეეეეეს ![]() 500$ ღირს ![]() ისე მამენტ კაი რამეა, თუ რამენაირ წუნინგს მაინც გაუკეთებ მანქანას, პირველ რიგში ეს უნდა დააყენო ბუსტკონტროლერთან ერთად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|