IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 11:32
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 09:30
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 09:47) [snapback]14518[/snapback]
RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება

მე სამწუხაროს დატჩიკი არ მაქვს, მაგრამ 2000 აბაროტზეც თუ 1 ბარი იყო ეგ არ ვიცოდი. პირველ ტურბინას შეუძლია მაგდენის დაბერვა?
აბა 5500-ზე რომ სულ ცოფდება მაშინ რამდენი აქვს? თუ ეგ ბუსტზე არაა დამოკიდეული?

ეეეეეჰ FC კონტროლერი კი არა დამოუკიდებელი ECU არის და ეგეთივს გაკეთება ჯერჯერობით საქართველოში წარმოუდგენელია, ან ვინმემ მინიმუმ 1 წელი უნდა შეალიოს მარტო თეორიას, მთელი საქართველოს ცოდნა და გამოცდილება რომ შეკრიბო, ეგეთ დონეზე არავინ იცის მთელი ECU-ს ლოგიკა.
თანაც აპექსის FC მარტო იმპრეზებზე მიდის და მარტო 2000-მდე გამშვებულებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 26 2009, 10:09
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 26 2009, 11:30) [snapback]14523[/snapback]
მე სამწუხაროს დატჩიკი არ მაქვს, მაგრამ 2000 აბაროტზეც თუ 1 ბარი იყო ეგ არ ვიცოდი. პირველ ტურბინას შეუძლია მაგდენის დაბერვა?
აბა 5500-ზე რომ სულ ცოფდება მაშინ რამდენი აქვს? თუ ეგ ბუსტზე არაა დამოკიდეული?

ეეეეეჰ FC კონტროლერი კი არა დამოუკიდებელი ECU არის და ეგეთივს გაკეთება ჯერჯერობით საქართველოში წარმოუდგენელია, ან ვინმემ მინიმუმ 1 წელი უნდა შეალიოს მარტო თეორიას, მთელი საქართველოს ცოდნა და გამოცდილება რომ შეკრიბო, ეგეთ დონეზე არავინ იცის მთელი ECU-ს ლოგიკა.
თანაც აპექსის FC მარტო იმპრეზებზე მიდის და მარტო 2000-მდე გამშვებულებზე.

RSK-ს სტაბილური ბუსტი აქვს 2000-დან 7000-მდე 0.9-1.0 ბარი smile.gif პატარა ჩავარდნა აქვს 3500-4000 დიაპაზონში, 0.7-მდე ჩამოდის ...

5000-ზე რომ ცოფდება, მაშინაც 1.0 აქვს ბუსტი, მაგრამ მანამდე ტურბინის რასკრუტკის დროს ჩამოდის 0.7-ზე და მაგიტომ იგძნობა ეგ გაცოფება smile.gif


ხო, ეგ FC კომპია იმენნა smile.gif

ცალკე სმესის კონტროლერებიც იჩითება smile.gif

მაგალითად Apexi AFC-Neo:

http://www.apexi-usa.com/products/?id=5347


საინტერესოა რამეა smile.gif

The AFC-neo is a multifunctional sub-computer that allows the tuner to fine-tune air-fuel ratios, calculate MAF/MAP transfer functions, control VTEC or other solenoids, address stall issues associated with open-air blow off valves, and monitor key ECU data.

Changes in air-fuel ratio are achieved by correcting the airflow sensor signal or pressure sensor signal at 16 different RPM points, and at high and low throttle positions, all of which can be moved according to the customers needs. By changing this input signal, the tuner can alter the injector pulse width as calculated by the ECU.


აი ესააა კაკრაზ შენ რაც გჭირდება smile.gif

გიიიხააააროოოოდეეეეეეეეს biggrin.gif


500$ ღირს wink.gif


ისე მამენტ კაი რამეა, თუ რამენაირ წუნინგს მაინც გაუკეთებ მანქანას, პირველ რიგში ეს უნდა დააყენო ბუსტკონტროლერთან ერთად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტ კონტროლერი   Jun 25 2009, 11:32
PAINKILLER  
  Jul 2 2009, 22:36
crimson   maxouni ვაა ზაზა აღა...   Jul 2 2009, 22:44
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge