![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ჩამოვიდა ლაზრე პლატინუმები როგორც იქნა
ვის შევაცვლევინო აზზე რომ იყოს? 2.5 უტურბინო |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Dzia
მაგაზე კარგებს ვეღარ დააყენებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jun 9 2010, 12:08) [snapback]145348[/snapback] Dzia მაგაზე კარგებს ვეღარ დააყენებ ![]() გაიხარე! ახლა ვიპოვე ჩემპიონები. მანუალშიც ჩემპიონები უწერია, პლატინაა, თანაც თითქმის ორჯერ იაფია. http://www.championsparkplugs.com/results_...sp?AAIA=1429613 ტემპერატურის კოეფიციენტი აქვს 10, ღრეჩო ("ზაზორი")1.1. ვაკე-საბურთალოზე რომაა მაღაზია მოტული (ჩემპიონის დილერი) მითხრეს შენი მანქანისთვის ჩემპიონის სვეჩებს აქვსო 0.9 მმ ზაზორი და სიცივის კოეფიციენტი 8. ვეღარ გავიგე ურევენ იაპონურ და ამერიკულ მოდელებს თუ რა. რამდენი უნდა ჰქონდეს 2.5 უტურბინო ამერიკულ ფორესტერს სიცივის კოეფიციენტი ჩემპიონზე? სხვადასხვა მწარმოებელს განსხვავებული კლასიფიკაცია აქვთ თურმე ამ კოეფიციენტების. The heat range numbers used by spark plug manufacturers are not universal, by that we mean, a 10 heat range in Champion is not the same as a 10 heat range in NGK nor the same in Autolite. Some manufacturers numbering systems are opposite the other, for domestic manufacturers (Champion, Autolite, Splitfire), the higher the number, the hotter the plug. For othe manufacturers (NGK, Denso, Bosch), the higher the number, the colder the plug. Do not make spark plug changes at the same time as another engine modification such as injection, carburetion or timing changes as in the event of poor results, it can lead to misleading and inaccurate conclusions (an exception would be when the alternate plugs came as part of a single pre-calibrated upgrade kit). When making spark plug heat range changes, it is better to err on the side of too cold a plug. The worst thing that can happen from too cold a plug is a fouled spark plug, too hot a spark plug can cause severe engine damage |
|
|
![]() ![]() |