IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სვეჩები ვის გამოვაცვლევინო?
Levan-i
გამოხმაურება May 15 2010, 10:40
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




ჩამოვიდა ლაზრე პლატინუმები როგორც იქნა

ვის შევაცვლევინო აზზე რომ იყოს?

2.5 უტურბინო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Tubal
გამოხმაურება Jun 9 2010, 11:08
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




Dzia
მაგაზე კარგებს ვეღარ დააყენებ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzia
გამოხმაურება Jun 10 2010, 10:32
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 616
რეგისტრ.: 28-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,060




ციტატა(Baal @ Jun 9 2010, 12:08) [snapback]145348[/snapback]
Dzia
მაგაზე კარგებს ვეღარ დააყენებ smile.gif


გაიხარე!

ახლა ვიპოვე ჩემპიონები. მანუალშიც ჩემპიონები უწერია, პლატინაა, თანაც თითქმის ორჯერ იაფია. http://www.championsparkplugs.com/results_...sp?AAIA=1429613
ტემპერატურის კოეფიციენტი აქვს 10, ღრეჩო ("ზაზორი")1.1. ვაკე-საბურთალოზე რომაა მაღაზია მოტული (ჩემპიონის დილერი) მითხრეს შენი მანქანისთვის ჩემპიონის სვეჩებს აქვსო 0.9 მმ ზაზორი და სიცივის კოეფიციენტი 8. ვეღარ გავიგე ურევენ იაპონურ და ამერიკულ მოდელებს თუ რა. რამდენი უნდა ჰქონდეს 2.5 უტურბინო ამერიკულ ფორესტერს სიცივის კოეფიციენტი ჩემპიონზე? სხვადასხვა მწარმოებელს განსხვავებული კლასიფიკაცია აქვთ თურმე ამ კოეფიციენტების.
The heat range numbers used by spark plug manufacturers are not universal, by that we mean, a 10 heat range in Champion is not the same as a 10 heat range in NGK nor the same in Autolite. Some manufacturers numbering systems are opposite the other, for domestic manufacturers (Champion, Autolite, Splitfire), the higher the number, the hotter the plug. For othe manufacturers (NGK, Denso, Bosch), the higher the number, the colder the plug.

Do not make spark plug changes at the same time as another engine modification such as injection, carburetion or timing changes as in the event of poor results, it can lead to misleading and inaccurate conclusions (an exception would be when the alternate plugs came as part of a single pre-calibrated upgrade kit). When making spark plug heat range changes, it is better to err on the side of too cold a plug. The worst thing that can happen from too cold a plug is a fouled spark plug, too hot a spark plug can cause severe engine damage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Levan-i   სვეჩები ვის გამოვაცვლევინო?   May 15 2010, 10:40
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge