გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 29 2009, 11:51
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 22 რეგისტრ.: 4-August 09 მომხმარებელი № 282 |
ვინმემ ხომ არ იცით რის ბრალია, გაზზე რეზკად რომ დავადგავ "Hold"-ი იწყებს ციმციმს, როცა ჩავაქრობ მოტორს და ხელახლა დავქოქავ ისევ ციმციმი აღარ აქვს, ასევე აკეთებს როცა ნეიტრალში ჩავაგდებ და თავისუფალი გორვით მიდის.
200-250 კმ-ის გავლისას გაზაობით, წყალს მიდუღებს, რა ემარტება ხომ ვერ მეტყოდით? |
|
|
|
![]() |
Jun 11 2010, 16:39
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 18-August 09 მომხმარებელი № 308 |
ხო ვიყავი იქ ავთოსთან და დატოვებული მყავს მანქანა. 2 ივე ხიდი მუშაობს, სიჩქარეებს რთავს მშვენივრად არც ურტყავს. შესაბამისად ვერც ავთომ ვერ მითხრა ზუსტი მიზეზი და ეხლა დაშლის შემდეგ გამოჩნდება ალბათ რა.
მანქანას აქვს მხოლოდ 3 სიმტომი. 1. ჰოლდი ციმციმებს. 2. დილით რო ვქოქავ ძორგანიებით იქოქება და რო ჩავაქრობ და მეორედ დავქოქავ მერე ჩვეულებრივად იქოქება. 3. რო გავაჩერებ პ ში რო ჩავაგდებ რუჩნიკს რო ამოვწევ და ჩავაქრობ მანქანა ოდნავ გორდება. რავიცი მოკლედ რა იმედია ავთო გაუგებს რამეს. |
|
|
|
Jun 12 2010, 06:43
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(vanilla @ Jun 11 2010, 17:39) [snapback]146707[/snapback] ხო ვიყავი იქ ავთოსთან და დატოვებული მყავს მანქანა. 2 ივე ხიდი მუშაობს, სიჩქარეებს რთავს მშვენივრად არც ურტყავს. შესაბამისად ვერც ავთომ ვერ მითხრა ზუსტი მიზეზი და ეხლა დაშლის შემდეგ გამოჩნდება ალბათ რა. მანქანას აქვს მხოლოდ 3 სიმტომი. 1. ჰოლდი ციმციმებს. 2. დილით რო ვქოქავ ძორგანიებით იქოქება და რო ჩავაქრობ და მეორედ დავქოქავ მერე ჩვეულებრივად იქოქება. 3. რო გავაჩერებ პ ში რო ჩავაგდებ რუჩნიკს რო ამოვწევ და ჩავაქრობ მანქანა ოდნავ გორდება. რავიცი მოკლედ რა იმედია ავთო გაუგებს რამეს. მოიცა ამ სიმპტომების გამო კარობკას შლით Transfer Clutch Duty Solenoid Circuit ეს პრობლემა უბრალო ტესტერით გარედან მშვენივრათ ისინჯება. თუ სოლენოიდის წინაღობა ნორმაშია მაშინ კონტაქტებს უნდა გადამოწმება და თუ ისიც ნორმაა მაშინ სწორი დიაგნოზის დასმა მხოლოდ კომპის შეცვლით შეიძლება. აქ ხალხს უკვე ქონდა ანალოგიური პრობლემა და კარობკის 4 ჯერ დაშლის და ბლომად გადაყრილი ფულის შემდეგ კომპის გამოცვლამ უშველა. ცუდი კონტაქტი კომპში იყო და გარედან მაგის დადგენა არ ხერხდენოდა. ციტატა(maxouni @ Jun 11 2010, 17:49) [snapback]146717[/snapback] დაიგნოსტიკაზე მარტო კოდები წაიკითხეს? მანდ ყველაზე საინტერესოა ზასლონკის დატჩიკის ძაბვა. თუ კარობკის ბრალია შანსი არაა ავთომ ვერ უშველოს, მაგრამ რატომღაც ელექტროობას ჰგავს. კარობკის კომპიუტერის შეცვლა არ გიცდიათ? მარტო დაიგნოსტიკის კოდები არაფერია. მაგის მერე ათასნაირი ძაბვების და წინაღობების გაზომვა უნდა ჭეშმარიტ დიაგნოზამდე რომ მიხვიდე კარობკის კომპში ბოლო კასკადის მოშნი ტრანზისტორები კარგავენ კონტაკტს. კოდები შესაბამისად დაბრედილ სოლენოიდებზე ამოდის. მეც გამიპრაზვონკებია მთელი წრედი კომპის კონექტორიდან დაწყებული სოლენოიდამდე. ყველაფერი წესრიგშია მაგრამ კომპი მაინც თავისას უბერავს სოლენოიდაო დაბრედილი. მოკლედ თუ კომპის შტეკერზე სოლენოიდის მხარეს წინაღონა ნორმის ფარგლებშია 100 % კომპი აფრენს. |
|
|
|
valeriani "hold"-ი ციმციმებს Sep 29 2009, 11:51
shota valeriani
სავარაუდოდ ... Sep 29 2009, 12:03
PAINKILLER
![]() ![]() |