![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 15:58) [snapback]14661[/snapback] იასნა ეგრე არც უნდა იყოს... რაღა საჭიროა მაშინ მეორე ტურბინა, თუ პირველით 1 ბარი დაატრიალებინე, მერე 3000 დან 4000 მდე თუ ჩავარდნა აქ(მხოლოდ იმიტომ რომ მეორე გახსნას) და 0.7 ზე ვარდება... და მეორე ტურბინის გახსნის მერე თუ ისევ 1 ზე ადის, მაშინ მაგათი სუბარუ დამპროექტებელი დედა ვატირე.. პირველი ტურბინა დაბლებზე იჭერს 1 ბარს, მაგრამ მაღლებზე პატარა ტურბინა აღარ ყოფნის წნევის შესანარჩუნებლად, მაგიტომ ირთვება მეორე ტურბინაც და დუეტში უბერავენ ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:07) [snapback]14668[/snapback] Kastera პეინას რაღაცა არასწორად ახსოვს იმიტო რო რო აიღო 2.0 ის ვიცხლოპი 2000აბაროტზე და ნახო იმ ტურბინის პარამეტრები მიხვდები რო არარეალურია. ძააააააააააალიან პატარა ტურბინა იყოს რო 2.0ის 2000აბაროტზე 1 ბარი დაუბეროს ეხლა რა ხდება, ლეგასის კომპრესია მეტი აქვს, შესაბამისად ვიხლოპის წნევაც მეტია ტურბინის გახსნამდე, პლიუს მაგას ლეგასის ტურბინები არც ისე დიდია, განსაკუთრებით ვიხლოპის მხარე ![]() ![]() ციტატა(giogagnidze @ Jun 26 2009, 16:08) [snapback]14669[/snapback] Kastera პირველი ტურბინა ისეთი ზომისაა რომ დაბალ აბაროტებზე ეფექტურია, მაგრამ მაღალ აბაროტებზე რომ აუშაო - დედა ეტირება. ამიტომ მერე მეორე ტურბინა ერთვება, რომლის დაძვრა დაბალი აბაროტებით ვერ მოხერხდება და მხოლოდ დიდ აბაროტებზე მუშაობს. ეგ მწარე რეალობაა, დიდი ტურბინა რომ პატარა აბაროტებზე პადხვატს ვერ აკეთებს, პატარა კიდე თავიდანვე ქაჩავს, მაგრამ დიდ აბაროტებზე გადაიწვება. არაა მასე, თითქმის ერთნაირი ტურბინები დგება ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:12) [snapback]14670[/snapback] giogagnidze ის პატარა ტურბინა ბოლომდე ტრიალებს დიდთან ერთად არაა ის პატარა, პატარა რომ იყოს ერთად როგორ იტრიალებდნენ, დიდი დაჯაბნიდა ![]() ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 16:19) [snapback]14674[/snapback] giogagnidze კი ეგ გასაგებია ტვინტურბოს მუშაობა...და შენ გგონია ის პირველი ტურბინა ჩერდება ? ოს ბოლომდე ტრიალებს... და აქ თემასაც ვაოფებთ.. გახსენით სხვა თემა და იქ ვიმსჯელოთ..ერთი ვს ორი ![]() OK, ცალკე თემა Twinturbo-ზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|