IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 11:32
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 26 2009, 16:26
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 15:58) [snapback]14661[/snapback]
იასნა ეგრე არც უნდა იყოს... რაღა საჭიროა მაშინ მეორე ტურბინა, თუ პირველით 1 ბარი დაატრიალებინე, მერე 3000 დან 4000 მდე თუ ჩავარდნა აქ(მხოლოდ იმიტომ რომ მეორე გახსნას) და 0.7 ზე ვარდება... და მეორე ტურბინის გახსნის მერე თუ ისევ 1 ზე ადის, მაშინ მაგათი სუბარუ დამპროექტებელი დედა ვატირე..

პირველი ტურბინა დაბლებზე იჭერს 1 ბარს, მაგრამ მაღლებზე პატარა ტურბინა აღარ ყოფნის წნევის შესანარჩუნებლად, მაგიტომ ირთვება მეორე ტურბინაც და დუეტში უბერავენ smile.gif და ასეთია ყველა Sequental Twin Turbo სისტემა, ყველა მანქანაზე, არა მარტო სუბარუზე smile.gif

ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:07) [snapback]14668[/snapback]
Kastera
პეინას რაღაცა არასწორად ახსოვს იმიტო რო რო აიღო 2.0 ის ვიცხლოპი 2000აბაროტზე და ნახო იმ ტურბინის პარამეტრები მიხვდები რო არარეალურია. ძააააააააააალიან პატარა ტურბინა იყოს რო 2.0ის 2000აბაროტზე 1 ბარი დაუბეროს

ეხლა რა ხდება, ლეგასის კომპრესია მეტი აქვს, შესაბამისად ვიხლოპის წნევაც მეტია ტურბინის გახსნამდე, პლიუს მაგას ლეგასის ტურბინები არც ისე დიდია, განსაკუთრებით ვიხლოპის მხარე smile.gif შეიძლება ცოტას ვცდები, მაგრამ 2000 აბაროტზე საკმაოდ დიდი წნევა აქვს, 290 აქვს თორქი მაგ დროს smile.gif

ციტატა(giogagnidze @ Jun 26 2009, 16:08) [snapback]14669[/snapback]
Kastera
პირველი ტურბინა ისეთი ზომისაა რომ დაბალ აბაროტებზე ეფექტურია, მაგრამ მაღალ აბაროტებზე რომ აუშაო - დედა ეტირება. ამიტომ მერე მეორე ტურბინა ერთვება, რომლის დაძვრა დაბალი აბაროტებით ვერ მოხერხდება და მხოლოდ დიდ აბაროტებზე მუშაობს. ეგ მწარე რეალობაა, დიდი ტურბინა რომ პატარა აბაროტებზე პადხვატს ვერ აკეთებს, პატარა კიდე თავიდანვე ქაჩავს, მაგრამ დიდ აბაროტებზე გადაიწვება.


არაა მასე, თითქმის ერთნაირი ტურბინები დგება smile.gif სხვადასხვა ზომის ტურბინებს ქარხნულ TwinTurbo-ზე იშვიათად აყენებენ, RX7-ზეც და სუპრაზეც ერთი ზომის ტურბინებია smile.gif

ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:12) [snapback]14670[/snapback]
giogagnidze
ის პატარა ტურბინა ბოლომდე ტრიალებს დიდთან ერთად

არაა ის პატარა, პატარა რომ იყოს ერთად როგორ იტრიალებდნენ, დიდი დაჯაბნიდა biggrin.gif



ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 16:19) [snapback]14674[/snapback]
giogagnidze
კი ეგ გასაგებია ტვინტურბოს მუშაობა...და შენ გგონია ის პირველი ტურბინა ჩერდება ? ოს ბოლომდე ტრიალებს... და აქ თემასაც ვაოფებთ.. გახსენით სხვა თემა და იქ ვიმსჯელოთ..ერთი ვს ორი wink.gif

OK, ცალკე თემა Twinturbo-ზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტ კონტროლერი   Jun 25 2009, 11:32
PAINKILLER  
  Jul 2 2009, 22:36
crimson   maxouni ვაა ზაზა აღა...   Jul 2 2009, 22:44
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge