![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით:
შემავალი კოლექტორი, საწვავის წნევის რეგულატორი, და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის. ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს. სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს ![]() |
|
|