![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Jun 6 2010, 19:15) [snapback]143535[/snapback] ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია? ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ? გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 22:58) [snapback]143636[/snapback] ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ? გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ? სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება ![]() ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 10:47) [snapback]143401[/snapback] მაგიტომაც ვთხოვე სურათი გადაეღო რომ დამენახა სად აქვს მიერთებული მაგრამ არ უნდა საიდუმლოს გამჟღავნება და რა ვქნა ![]() -0.6 მეტი მე არ მინახავს, ხალასტოიზე -0.5 უჭირავს, გამოდის ძრავი მაქვს დასაშლელი. -0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jun 6 2010, 23:52) [snapback]143671[/snapback] სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება ![]() -0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი ![]() ადგილზე რომ გახეთქო წნევა ოდნავ ცდება 0 ს ეს ნორმაა გაჩერებულ მანქანაზე. 0.6 ბარი = 450 mm.Hg არაა ჩემი ძრავი დაშაშლელი. ![]() ციტატა(Dude @ Jun 13 2010, 20:39) [snapback]147273[/snapback] მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით: შემავალი კოლექტორი, საწვავის წნევის რეგულატორი, და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის. ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს. სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს ![]() მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია. |
|
|