![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 13th June 2010 - 23:28) [snapback]147346[/snapback] მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია. ნორმაა, ყველა ეგრე შვება. bako მოკლედ ჩვენ ვერ მოვრჩით მაგ რესტრიქტორზე ხომ? არაა ეგ რესტრიქტორი ათასნაირი მანუალი დავდე თავის რესტრიქტორის წერტილებიან დიამეტრებიანად და ეგ უბრალოდ შტუცერია და მეტი არაფერი. სეიძლება მაგის დიამეტრი შლანგის დიამეტრზ ნაკლებია და მაგის გაფართოება რამე სხვაობას აძლევს, მაგრამ მწარმოებლსგან მაგ დეტალს არ აქვს მიცემული რესტრიქტორის ფორმულირება და რესტრიქტორის დატვირთვა. უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში. ზემოთ მოცემულ სურათებზე ეგ შლანგების გადასაბმელი დაერთოს არ ის შლანგიც ცარიელია, რესტრიქტორების გარეშე. საკმაოდ ბევრი მაქვს მაგ შლანგებში და რესტრიქტორებში ნაქექი საკუთარი ხელით და მარტო ვიღაცის დაწერილით არ ვლაპარაკობ |
|
|