![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
იტოგში ეს თემა დიდი ხანია რაც მაწუზებს, და როგორც იქნა მივაგენი კარგ ინფორმაციებს და ბევრი თემა წავიკითხე ამის შესახებ, საერთო ჯამში შემექნა ესეთი წარმოდგენა
როგორც სკოლაში ფიზიკის გაკვეთილზე გვასწავლიდნენ ჩვენ, მესმოდა 2 რაღაცა 1 შევიდეს ჰაერის კოლექტორში ჰაერი რაც შეიძლება ნაკლები წინაღობით და 2 ეს ჰაერი უნდა იყოს რაც შეიძლება მეტი და ცივი. ამ საქმისთვის საჭიროა მასალა და ნერვები 1 ვყიდულობთ სპორტულ ჰაერის ფილტრს (ფასები თამაშობს 40ლარიდან 200 ლარამდე) გამწმენდებით (არ დაგავიცყდეთ რო ყოველ მაქსიმუმ 2 ათას კმ-ზე ფილტრის გაწმენდვა, თორემ დაიბრიდება ვოზდუხამერი) ![]() 2 ხამუტები 3-4 ლარი ![]() 3 ჩვენ ამ შემთხვევაში არ გამოვიყენებთ ალუმინის ტრუბებს, რადგგან მაგისი სისქე არის შედარებით დიდი ვიდრე ფალგის ტრუბის რაც გამოიყენება სამზარეულოში როგორც, ჰაერის გამწოვის გაყვანილობაში, ბაზრობაზე ყრია და თან იაფი ღირს. 10 ლარი ![]() იტოგში გამოვიდა 60-100 ლარი რა ვიწყებ ახსნას ალუმინის ტრუბები კარგი რაღაცაა, მაგრამ სისქეში დიდია, ძრავი მუშაობს ცხელა კაპოტისქვეშ, ცხელდება ჩვენი ალუმინის ტრუბა და ჰაერი რაც შედის ცივი მაგ ტრუბაში ისც შემდგომ ჰაერის კოლექტორში მიდის ცხელი, მაგისი სისქე რო იყო უფრო პატარა შემავალი ჰაერი მასაც გააციებს უფრო და შედარებით ცივი ჰაერი შევა. ამიტომაც ვიყენებთ ფოლგისა ტრუბებს რაც იყიდება ბაზრობაზე, არის ყველანაირი ზომის როგორც მე ვიცი, და თან პატარა გვინდა ჩვენ დიდი არაფრისთვის არ არის საჭირო, ის იკეცება როგორც გვიდნა ისე, გარმოშკის ფორმის არის. ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა რო ის თუ არ არის პრიალა შიგნიდანო ეგ ხო უარესი არისო მაგრამ როცა გაწელავთ მასალას ის იქნება შიგნიდან პრიალა თუ ესეც არ კმაა უბრალოდ ყიდულობთ ფალგის ფურცელს და მაგას დებთ შიგნიდან. შემდგომ აუცილებელია რო ამ ტრუბის ქვეშ ჩააფინოთ ფოლგის ფურცელი, რო უფრო ნაკლებად ქონდეს კონტაQტი ძრავის სიმხურვალესთან, თუ დაკვირვებულხართ რალის მანქანებს აქ მასე დაცული თითქმის ყველაფერი ფოლგის ქაღალდით. ამ პროცედურის დროს ვოზდუხამერი არ დაბრიდოთ ყურადღებით იყავით. იყო ![]() ![]() ![]() ეხლა შემდეგი ![]() აპ როცედურის მერე დილით როცა მანქანას აქოქავთ აბაროტები ისეთი არ იქნება როგორც ადრე გქონდათ ჩვეულებრივ დილით თუ გქონათ 1200-1500 აბაროტი რამოენიმე წუთი ეხლა ეს იქნება სადღაც 1900 აბაროტამე შედარებით მოემატება ხმა მანქანას გაზაობის დროს 2 ნაირად შეიძლება ამ ფილტრის აყენება შეგიძლიათ რო აიღოთ და ისევ ისე შეიყვანოთ კრილოსქვეშ როგორც ზავაცკოი არის გაყვანილობა პლასტმასის ა შეგიძლიათ ვაპშე ბამპერისქვეშ დაამონტაჟოთ და ჰაერი მიიყვანოთ ფილტრამდე, როგორც თქვენ გირჩევნიათ ისე შეგიძლიათ ეს გააკეთოთ. არ დაგავიწყდეთ რაც უფრო ხშირად გაწმინდავთ მას სპეციალური ზეთებით რაც იყდიება ტოპსპიდში ან გურიჩასთან მით უფრო შეინარჩუნებთ თქვენი ვოზდუხამერის და ძრავის სიცოცხლეს ![]() რამოენიმე ცხენუკა კი მოემატება მანქანასაც ![]() თუ რამე გააფუჭეთ ჩემი ბრალი არ არის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 17:15) [snapback]14694[/snapback] მაიცა მაიცა... ლავუაზიეს კანონი არ იცი შენ? რომელ ერთ კანონზე მეკითხები? უამრავი ვიცი ![]() ![]() ტერნოქიმიაში რო გადადგა დიდი ნაბიჯი ეგ კარგი იყო მაგრამ იქ ![]() ![]() რადიატორი, ინტერქულერი რა მასალით არის გაკეთებული? ჩემი ინტერქულერი დაღუნულია ![]() დალშე, რომელ ტრუბაზე ამბობ მე რამოდენიმეს განახებ ![]() ![]() ![]() თუ მაინც ამაზე მეუბნები რომელსაც კოლიცოები აქ შჰიგნიდან და მონაცემებში ეს უწერია ა? Гибкая Труба из Фольги Преимущество: Возможность иметь гибкие трубы с превосходной силой и гибкостью через расслоение огня стойкая алюминиевая фольга. Прочность , длительность, непроницаемость для шума, огнестойкость. МЕСТО ПРИМИНЕНИЯ: Производство гибких труб, включая трубы защиты высокой температуры, вентиляционные каналы. Кондиционирование воздуха и воздушные системы вентиляции (нагревание, кондиционирование воздуха, потребление свежего воздуха и выхлоп) и автомобильная промышленность. Сплав и Характеристика: 8111/ 8011/ 8006 Н0 Толщина: 50-200 микрон ![]() ზემოთა 2 რამე არის სიბანძე ![]() ![]() აი 3 სუღათზე რაც არის ![]() ![]() ესეც ლინკი სადაც ეგ წერია http://ru.assan.com.tr/urunlerimiz/endustr...7R5IPFCig%3D%3D ხო კიდევ ზამთარში ის სითბოს ინახავს ხო? იმიტომ რო იქ სითბო გადის შიგნიდან ხო? ზაფხულში სად იყენებენ? კონდიციონირების გაყვანილობაში არ იყენებენ ბატონო დათო ამ მასალას? რისი გულისთვის? იმ სიცივესაც ინარჩუნებს და მზის სხივებს ირეკალვ ხო? ჩვენს შემთხვევაში რა ხდება, წარმოიდგინე თვალწინ ოკ? ვიწყებ ახსნას (ტრუბა სიცხესა და წნევის გამძლეა ) საღამოს დავხატავ და განახებ უფრო დეტალურად 1 ჰაერს იღებს კრილოდან ( ცივს ) დაბლა ძრავის სიმხურვალე ახურებს ჩვენს ფოლგას, რადგან ფოლგა არის მაგარი თხელი მატერია ეს ცივი ჰაერი უფრო კარგად აციებს მაგრად ვიდრე სქელ ალუმინს ან პლასტმას, 20-30%ით მეტი ცივი ჰაერი მიეწოდება მანქანას ვიდრე მანამდე ბლასტმასით და სადღაცას 10%იტ უკეტესი ცივი ჰაერი ვიდრე ალუმინის ტრუბისმიერ. მიხვდი ეხლა დათო მე რას ვგულისხმობ?? |
|
|
![]() ![]() |