![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ
![]() იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა ![]() |
|
|