![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ
![]() იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 14 2010, 09:28) [snapback]147447[/snapback] მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ ![]() იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა ![]() აბა ერთი მეც ვცდი პირდაპირ შეერთებას, რა შედეგი იქნება ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Jun 13 2010, 22:28) [snapback]147346[/snapback] მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. ადგილზე ბოლომდე თუ ჩააჭერ, ტურბინა დატრიალდება ყველა ვარიანტში, 0.5 ბარამდე ყოველთვის ადის, თუ ტურბინა წესრიგშია ![]() ციტატა(maxouni @ Jun 13 2010, 22:52) [snapback]147359[/snapback] უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში. რას ამბობ მახო, როგორ თუ არ ჩამოუვარდება დიამეტრში, სურათი ხომ დავდე, 1.5 მმ-იანი ნახვრეტი აქვს მაგ შტუცერს, როცა ვესტგეიტის აქტუატორის ნახვრეტი (და ტურბინისაც) სულ ცოტა 3 მმ მაინც იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|