IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ვოზდუხამერის პრობლემა, Forester 2001 Turbo
Tubal
გამოხმაურება Jun 14 2010, 16:35
გამოხმაურება #1


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




მოკლედ ჩემმა ვოზდუხამერმა დაყვინთა.
ვაპირებდი შეძენას, მარა ადგილზე კაკოს გარდა არავის აქვს. როგორც თვითონ იძახის სუბარუს დაშლილებიდან მოხსნილი უფრო დიდი ხანი მუშაობს ვიდრე ეგ ახლები. მე კიდე არ მინდა, რომ მალე გაიბრიდოს ანდა ძველი დავაყენო (რომელიც იმ ახალზე ძვირი ჯდება).
მახომ გამოთქვა ასეთი აზრი, რომ დავაყენო დენსოს 5 კონტაქტიანი (გადაკეთების მერე, იმიტომ რომ ფორესტერისა 4 კონტაქტიანია), რომელიც უფრო დიდი ხანი და ბევრად კარგად იმუშავებს. ნუ მართალი გითხრათ ჯერ ეგ გადაკეთების სქემაც არ ვიცით, მოსაჩოთქია. მემგონი ჩვენს რომელიღაც ფორუმელს აქვს ასე გადაკეთებული, მაგრამ ვერ გავიხსენეთ რომელს. ეგებ ნახოს ეს თემა და დამეხმაროს.

გთხოვთ გამოთქვათ თქვენი აზრი და დამეხმაროთ სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Jun 14 2010, 22:43
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Matador
ეეე კალე.
მეტი რო აჩვენოს ჯერ ერთი შავი ბოლი ექნება მაგ დროს მანქანას.
ვოზდუხამერ დამწვარ მანქანას კი არ აქ შავი ბოლი.

საერთოდ ვოზდუხამერის მუშაობის პრინციპი მე როგორც ვიცი ასეთია.
ანუ ცხელდება ის რაღაც ელემენტი და მერე ჰაერი რო დაუბერავს და გააცივებს იმის მიხედვით ხვდება რამდენი ჰაერი შევიდა.
ანუ რაც უფრო მეტი ჰაერი შევა მით უფრო გაცივდება.

ხოდა როცა ბანძდება და ზეთ ნაგავი და მაზუთი ესმება იასნია ისე ვერ გაცივდება.
ანუ იფიქრებს რო ცოტა ჰაერი შედის

შეიძლება ვცდები დარწმუნებით არ ვამბობ.
ვარაუდია ჩემი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 14 2010, 22:51
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(RACKER @ Jun 14 2010, 23:43) [snapback]147944[/snapback]
Matador
ეეე კალე.
მეტი რო აჩვენოს ჯერ ერთი შავი ბოლი ექნება მაგ დროს მანქანას.
ვოზდუხამერ დამწვარ მანქანას კი არ აქ შავი ბოლი.

საერთოდ ვოზდუხამერის მუშაობის პრინციპი მე როგორც ვიცი ასეთია.
ანუ ცხელდება ის რაღაც ელემენტი და მერე ჰაერი რო დაუბერავს და გააცივებს იმის მიხედვით ხვდება რამდენი ჰაერი შევიდა.
ანუ რაც უფრო მეტი ჰაერი შევა მით უფრო გაცივდება.

ხოდა როცა ბანძდება და ზეთ ნაგავი და მაზუთი ესმება იასნია ისე ვერ გაცივდება.
ანუ იფიქრებს რო ცოტა ჰაერი შედის

შეიძლება ვცდები დარწმუნებით არ ვამბობ.
ვარაუდია ჩემი


ჭუჭყიანზე ეგე უნდა იყოს გაფუჭებულზე არ ვიცი არ მინახავს. როცა ჭუჭყიანია მაშინ ლოგში უნდა ჩანდეს მუდმივი დადებითი კორექცია დაკვირვება უნდა. ბუსტზე კი უკვე საშიშია ძრავისთვის მაგ დროს კომპი ლამდას აღარ უყურებს მარტო ვოზდუხომერს და TPS ს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 14 2010, 23:28
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jun 14 2010, 23:51) [snapback]147950[/snapback]
ჭუჭყიანზე ეგე უნდა იყოს გაფუჭებულზე არ ვიცი არ მინახავს. როცა ჭუჭყიანია მაშინ ლოგში უნდა ჩანდეს მუდმივი დადებითი კორექცია დაკვირვება უნდა. ბუსტზე კი უკვე საშიშია ძრავისთვის მაგ დროს კომპი ლამდას აღარ უყურებს მარტო ვოზდუხომერს და TPS ს

როგორ არ უყურებს ლამბდას, უბრალოდ OPEN LOOP-ში არ უყურებს, როცა გაზი გაქვს ბოლომდე გათხრილი smile.gif თუმცა მაგ დროს A/F learning-ის საშუალებით ცოტა გაჭუჭყიანებული ვოზდუხამერის კორექცია შეუძლია გააკეთოს, მაგრამ თუ მზომავი ელემენტი დაბრედილია და ძალიან ბევრ ჰაერს აჩვენებს, ლამბდა ვერ მოახერხებს მაგის დაკორექტირებას და ძაან ბევრი ბენზინი წავა და გაბოლავს smile.gif

ციტატა(Baal @ Jun 15 2010, 00:25) [snapback]147972[/snapback]
Sturbo
კი ბოკას მანქანაზე ბოლავდა, ჩეკიც ენთო და რამდენადაც ამხსოვს ფაუერიც ციმციმებდა.

არა, ფორიკაზე კაკრაზ ჩეკი არ ენთო, მხოლოდ POWER ციმციმებდა როცა ძაან დავადგავდი გაზს, კარობკა ტვინავდა რომ მატორს რაღაც სჭირს და ავარიულ რეჟიმში გადადიოდა, რომ გავთიშავდი და დავქოქავდი, აღარ ინთებოდა POWER, თუ ისევ ძალიან დავაჭერდი გაზს, ისევე ეგრე შვრებოდა smile.gif ანუ მზომავი ელემენტი იყო დაბრედილი, თვითონ ვოზდუხამერის ჩიპი და ლოგიკა მუშაობდა და ECU ხედავდა ვოზდუხამერს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 15 2010, 18:57
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Jun 15 2010, 00:28) [snapback]147973[/snapback]
როგორ არ უყურებს ლამბდას, უბრალოდ OPEN LOOP-ში არ უყურებს, როცა გაზი გაქვს ბოლომდე გათხრილი smile.gif თუმცა მაგ დროს A/F learning-ის საშუალებით ცოტა გაჭუჭყიანებული ვოზდუხამერის კორექცია შეუძლია გააკეთოს, მაგრამ თუ მზომავი ელემენტი დაბრედილია და ძალიან ბევრ ჰაერს აჩვენებს, ლამბდა ვერ მოახერხებს მაგის დაკორექტირებას და ძაან ბევრი ბენზინი წავა და გაბოლავს smile.gif
არა, ფორიკაზე კაკრაზ ჩეკი არ ენთო, მხოლოდ POWER ციმციმებდა როცა ძაან დავადგავდი გაზს, კარობკა ტვინავდა რომ მატორს რაღაც სჭირს და ავარიულ რეჟიმში გადადიოდა, რომ გავთიშავდი და დავქოქავდი, აღარ ინთებოდა POWER, თუ ისევ ძალიან დავაჭერდი გაზს, ისევე ეგრე შვრებოდა smile.gif ანუ მზომავი ელემენტი იყო დაბრედილი, თვითონ ვოზდუხამერის ჩიპი და ლოგიკა მუშაობდა და ECU ხედავდა ვოზდუხამერს smile.gif


იმაზე ადრე გადადის OPEN LOOP-ში ვიდრე ჩვენ გვგონია smile.gif ამიტომ საშიშია დაბრედილი ვოზდუხომერი.
POWER ი იმიტომ ციმციმებდა რომ TCU პირდაპირ ღებულობს სიგნალს ვოზდუხომერიდან (ძრავის დატვირთვა აინტერესებს) და ალბათ უფრო ყურადღებიანია ვიდრე ECU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Baal   ვოზდუხამერის პრობლემა   Jun 14 2010, 16:35
PAINKILLER   მე გამოვთქვი უკვე ...   Jun 14 2010, 16:42
Matador   Baal ბოკას აზრს ვე...   Jun 14 2010, 16:47
Baal   PAINKILLER შუქრიმ 130$ ...   Jun 14 2010, 16:48
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge