![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
მოკლედ ჩემმა ვოზდუხამერმა დაყვინთა.
ვაპირებდი შეძენას, მარა ადგილზე კაკოს გარდა არავის აქვს. როგორც თვითონ იძახის სუბარუს დაშლილებიდან მოხსნილი უფრო დიდი ხანი მუშაობს ვიდრე ეგ ახლები. მე კიდე არ მინდა, რომ მალე გაიბრიდოს ანდა ძველი დავაყენო (რომელიც იმ ახალზე ძვირი ჯდება). მახომ გამოთქვა ასეთი აზრი, რომ დავაყენო დენსოს 5 კონტაქტიანი (გადაკეთების მერე, იმიტომ რომ ფორესტერისა 4 კონტაქტიანია), რომელიც უფრო დიდი ხანი და ბევრად კარგად იმუშავებს. ნუ მართალი გითხრათ ჯერ ეგ გადაკეთების სქემაც არ ვიცით, მოსაჩოთქია. მემგონი ჩვენს რომელიღაც ფორუმელს აქვს ასე გადაკეთებული, მაგრამ ვერ გავიხსენეთ რომელს. ეგებ ნახოს ეს თემა და დამეხმაროს. გთხოვთ გამოთქვათ თქვენი აზრი და დამეხმაროთ სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Matador
ეეე კალე. მეტი რო აჩვენოს ჯერ ერთი შავი ბოლი ექნება მაგ დროს მანქანას. ვოზდუხამერ დამწვარ მანქანას კი არ აქ შავი ბოლი. საერთოდ ვოზდუხამერის მუშაობის პრინციპი მე როგორც ვიცი ასეთია. ანუ ცხელდება ის რაღაც ელემენტი და მერე ჰაერი რო დაუბერავს და გააცივებს იმის მიხედვით ხვდება რამდენი ჰაერი შევიდა. ანუ რაც უფრო მეტი ჰაერი შევა მით უფრო გაცივდება. ხოდა როცა ბანძდება და ზეთ ნაგავი და მაზუთი ესმება იასნია ისე ვერ გაცივდება. ანუ იფიქრებს რო ცოტა ჰაერი შედის შეიძლება ვცდები დარწმუნებით არ ვამბობ. ვარაუდია ჩემი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 14 2010, 23:43) [snapback]147944[/snapback] Matador ეეე კალე. მეტი რო აჩვენოს ჯერ ერთი შავი ბოლი ექნება მაგ დროს მანქანას. ვოზდუხამერ დამწვარ მანქანას კი არ აქ შავი ბოლი. საერთოდ ვოზდუხამერის მუშაობის პრინციპი მე როგორც ვიცი ასეთია. ანუ ცხელდება ის რაღაც ელემენტი და მერე ჰაერი რო დაუბერავს და გააცივებს იმის მიხედვით ხვდება რამდენი ჰაერი შევიდა. ანუ რაც უფრო მეტი ჰაერი შევა მით უფრო გაცივდება. ხოდა როცა ბანძდება და ზეთ ნაგავი და მაზუთი ესმება იასნია ისე ვერ გაცივდება. ანუ იფიქრებს რო ცოტა ჰაერი შედის შეიძლება ვცდები დარწმუნებით არ ვამბობ. ვარაუდია ჩემი ჭუჭყიანზე ეგე უნდა იყოს გაფუჭებულზე არ ვიცი არ მინახავს. როცა ჭუჭყიანია მაშინ ლოგში უნდა ჩანდეს მუდმივი დადებითი კორექცია დაკვირვება უნდა. ბუსტზე კი უკვე საშიშია ძრავისთვის მაგ დროს კომპი ლამდას აღარ უყურებს მარტო ვოზდუხომერს და TPS ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jun 14 2010, 23:51) [snapback]147950[/snapback] ჭუჭყიანზე ეგე უნდა იყოს გაფუჭებულზე არ ვიცი არ მინახავს. როცა ჭუჭყიანია მაშინ ლოგში უნდა ჩანდეს მუდმივი დადებითი კორექცია დაკვირვება უნდა. ბუსტზე კი უკვე საშიშია ძრავისთვის მაგ დროს კომპი ლამდას აღარ უყურებს მარტო ვოზდუხომერს და TPS ს როგორ არ უყურებს ლამბდას, უბრალოდ OPEN LOOP-ში არ უყურებს, როცა გაზი გაქვს ბოლომდე გათხრილი ![]() ![]() ციტატა(Baal @ Jun 15 2010, 00:25) [snapback]147972[/snapback] Sturbo კი ბოკას მანქანაზე ბოლავდა, ჩეკიც ენთო და რამდენადაც ამხსოვს ფაუერიც ციმციმებდა. არა, ფორიკაზე კაკრაზ ჩეკი არ ენთო, მხოლოდ POWER ციმციმებდა როცა ძაან დავადგავდი გაზს, კარობკა ტვინავდა რომ მატორს რაღაც სჭირს და ავარიულ რეჟიმში გადადიოდა, რომ გავთიშავდი და დავქოქავდი, აღარ ინთებოდა POWER, თუ ისევ ძალიან დავაჭერდი გაზს, ისევე ეგრე შვრებოდა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jun 15 2010, 00:28) [snapback]147973[/snapback] როგორ არ უყურებს ლამბდას, უბრალოდ OPEN LOOP-ში არ უყურებს, როცა გაზი გაქვს ბოლომდე გათხრილი ![]() ![]() არა, ფორიკაზე კაკრაზ ჩეკი არ ენთო, მხოლოდ POWER ციმციმებდა როცა ძაან დავადგავდი გაზს, კარობკა ტვინავდა რომ მატორს რაღაც სჭირს და ავარიულ რეჟიმში გადადიოდა, რომ გავთიშავდი და დავქოქავდი, აღარ ინთებოდა POWER, თუ ისევ ძალიან დავაჭერდი გაზს, ისევე ეგრე შვრებოდა ![]() ![]() იმაზე ადრე გადადის OPEN LOOP-ში ვიდრე ჩვენ გვგონია ![]() POWER ი იმიტომ ციმციმებდა რომ TCU პირდაპირ ღებულობს სიგნალს ვოზდუხომერიდან (ძრავის დატვირთვა აინტერესებს) და ალბათ უფრო ყურადღებიანია ვიდრე ECU. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jun 15 2010, 19:57) [snapback]148417[/snapback] იმაზე ადრე გადადის OPEN LOOP-ში ვიდრე ჩვენ გვგონია ![]() POWER ი იმიტომ ციმციმებდა რომ TCU პირდაპირ ღებულობს სიგნალს ვოზდუხომერიდან (ძრავის დატვირთვა აინტერესებს) და ალბათ უფრო ყურადღებიანია ვიდრე ECU. მე არაფერი არ მგონია, სადღაც 45%-ზე მეტი TPS-ის ჩვენებაზე უკვე OPEN LOOP-ია ![]() TCU თითქმის ყველა სიგნალს იღებს რასაც ECU იღებს, გარდა ლამბდისა და მატორის ტემპერატურის სენსორისა ![]() ციტატა(Baal @ Jun 15 2010, 20:28) [snapback]148431[/snapback] PAINKILLER კი კაცო, მუშაობს გოჭივით ![]() აი ესაა, პროსტა სურათი ჩოტკი არ გამომივიდა. ![]() P.S. მადლობა კაკოს. მაგარია, ეგ უნდა ყოფილიყო კაკრაზ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |