![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(licha @ 16th June 2010 - 11:16) [snapback]148611[/snapback] მოგესალმებით და მოგმართავთ შეკითხვით. მყავს ტოიოტა რავ 4, 1 წელია გამოვცვალე კარობკის ზეთი. ბოლო პერიოდში რომ დავქოქავ , სანამ არ გახურდება სიჩქარეში არ ვარდება. გთხოვთ მომწეროთ რისის ბრალი იქნება. რამე სერიოზული ნეტავ? გმადლობთ ზეთი აკლია უეჭველი მიცუბიშ ეკლიფსი ყავს ცემს ცოლს და იგივეს შვებოდა და ზეთი როგორც დავამატე ჩვეულებრივად მუშაობს.... ზეთი ნახე რა ყველა ვარიანტში ეგეე ციტატა(Matador @ 17th September 2009 - 21:50) [snapback]35637[/snapback] არც მთლად ეგრეა საქმე... როცა გადახურდება ხოლმე, იცის ფორიკას ავტომატმა ეგეთი რაღაცეები, ანუ მესამეში ჩავარდება და მეოთხეში არ გადადის ხოლმე ცოცხალი თავით... ჩემმა მანქანამ გამიკეთა ზუსტად ეგრე დაღმართძე ვეშვებოდი კახეთში და სიჩქარე იყო 4-ში აბაროთი დაახლოებით 2300 შეცვალა და 3-ში გადაიტანა და აბაროტი დადგა შესაბამისად 3300..... ამის სემდეგ 4-ში გადატანა გაუჭირდა გაზი რო მოვეცი და აბაროტს მოუმატე შემდეგ გადაიტანა საკაიპოდ..... რამე არის საშიში ამაში???? |
|
|
![]() ![]() |