![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 17-October 09 მომხმარებელი № 479 ![]() |
APEXi Power FC + Controller,
![]() APEXi big turbo, (Quoting from APEXi: Fast spooling, no lag, capable of 600hp, depends on your application) ![]() SARD 4 inch downpipe, ![]() EXEDY Racing HYPER ceramic clutch kit, ![]() Stainless steel tubular exhaust manifold (INSULATED with heat protective wrapping, ბრენდი არ ვიცი) ![]() JIC very-high-performance Full TITANIUM catback exhaust system, SARD bigger injectors, SARD fuel regulator + big fuel pump, (Why SARD FPR is the best .. ) ![]() SPLIT Fire power distribution + COILS, ![]() FORGED internals in the engine with only 44,000kms!!! (EJ207 the latest and the best 2,0 subaru engine!) ![]() JIC 15 way adjustable GOLD coilovers, ![]() Zero Sport SUPER air intake, ![]() Starbo autostart + alarm, C DIFF system, IC Water Spray, (+ Automatic mode switch), 17' Advan racing wheels + Bridgestone POTENZA tires, SPARCO Racing seat with racing belts (სკამს ესაჭიროება ნაჭრის/ტყავის გადაკვრა, დახეულია) ALPINE sound system (about 12-14 speakers in the car), etc, etc, etc დავიღალე ჩამოთვლით.. ![]() მოკლედ, გამზადებულია სარბოლოდ, სასურველია ინტერქულერის წინ გადმოტანა (საქართველოს კლიმატისთვის)! შენიშვნა : სერიოზული მანქანაა, სერიოზული მძღოლისთვის, სათამაშო არ არის სხვა იმპრეზებივით ! 1998/9 44,000 გარბენი ![]() იდეალურ მდგომარეობაშია ! ფასი არის მხოლოდ : 8500 $ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bequa @ 18th June 2010 - 13:34) [snapback]149615[/snapback] 3-ჯერ მეტი მეპები რას ნიშნავს ? რას ნიშნავს და მაგას რომ გადანასტორიკება სჭირდება და ხელახლა რომ უნდა ჩაწერო და იმ ავსტრალიელთან რომ უნდა იარო, იქ შეგიძლია ერთად ჩაწერო ის რაც აპექსიში სამჯერ უნდა ჩაწერო, ეს ყველაფერი შეგიძლია ავტომატურ რეჟიმშიც ამუშავო, ანუ რაღაც პირობების შემთხვევაში ან ერთმა მეპინგმა იმუშავოს ან მეორემ, ან მესამემ ან რაღაც მეპები ერთიდან აიღოს, მოკლედ ერთამნეთსი შეაზავოს და ასე შემდეგ და გინდა რომელიმე კნოპკაზე მიაბამ, მაგალითად უკანა შუშის გათბობა და ბოლომდე გაზე ნიშნადეს იმას რომ ჩაირთოს ყველაზე აგრესიული მეპინგი, ან წინაშუშის გათბობას + ბოლომდე გაზი -ჩაირთოს ყველაზე ეკონომიური და ასე შემდეგ. Power FC მაგ ყველაფრისთვის კონტროლერი სჭირდება და არც ისე ცოტა ჩალიჩი და შესაბამისი ცოდნა, რომ სხვა რეჟიმში გადაიყვანო, ან ენტონისთან უნდა იარო. გარდა მაგისა ქარხნული ეკუ ადაპტირებადია Apexi Power FC-სგან განსხვავებით იმიტმ რომ Power FC არაა იმაზე გათვლილი რომ შენ ხანდახან გონკაობ და ძირითადად დაგორავ. მე ამით იმის თქმა კი არ ინდა რომ Power FC ცუდია, პირიქით, მეტსაც ვიტყვი და მაგ თაობის მანქანისთვის მაგაზე უკეთესი ვარინტი არც არსებობს თუ ინგლისში არ ცხოვრობ და ეკუტეკის ოფისი შენი მეზობელი თუ არ არის ![]() მართლა ძალიან მაგარი ჩანს ეს მანქანა და ხოდზე თუ გატესტეთ? 0-100 რამდენში? ან 400 მეტრი რამდენში? ციტატა(balu @ 18th June 2010 - 13:37) [snapback]149619[/snapback] პროცესორის მესხიერებაა დიდი და მეპ ებს ცერ დოხუია ი ბოლშე +1 აგერ მარტივად ახსნა კაცმა რისთვისაც მე 1 გვერდი ვწერე ![]() |
|
|