![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აბა სუბარუს მამებო, მითხარით ეს რა ვეშჩია და რას აკეთებს?
![]() მარჯვნივ რომ შავი ყუთია ჩამოკიდებული, მაგაზე მაქვს საუბარუ ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ახლა მოგიყვები რას აკეთებს:
ბენზინის ბაკში რომ გაზები გროვდება სადღაც ხომ უნდა წავიდეს? ჰო და მაგ ადსორბერის გავლით შლანგებით მიდის კაპოტში, გაივლის სელენოიდს და შედის შემშვებ კოლექტორში, რომ ბაკში არ დაგროვდეს დადებითი წნევა.\ უკუმ იცის რომ სელენოიდი თუ გახსნილია რამდენი ჰაერი უნდა შევიდეს იქედან და მაგ შავი ყუთის ან მისი შლანგების გაჭედვა ან ჰერმეტულობის დარღვევა იწვევს მატორის არასტაბილურ მუშაობას, განსაკუთრებით ფუჭ სვლაზე (იდლინგზე; ხალასტოიზე) მატორის არასტაბილირი მუშაობისას ევაპორატორი მოწმდება კოლექტორიდან შლანგის ჩახსნით და დაზაგლუშკებით, თუ გასწორდა ზნაჩიტ ბუდეა |
|
|
![]() ![]() |