![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7 რეგისტრ.: 30-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 959 ![]() |
გამარჯობათ, დახმარება მჭირდება.მყავს ფორესტერი ავტომატიკა კარობკით .ტურბინით თუ არ დავდივარ ჩვეულებრივად რთავს,მაგრამ ტურბინით გადართვისას ურტყამს ხან რომელ სიჩქარეზე ხან რომელზე,რამოდენიმე ხელოსანთან ვიყავი ფილტრები შემაცვლევინეს,ვოზდუხა მერი,პრისკი,სვეჩი და ა.შ ყველაფერი ნახეს იმ პონტში რომ მატორმა და კარობკამ სინქრონულად უნდა იმუშაოსო, დაჟე კარობკაში ზეთიც შევცვალე მაგრამ არაფერმა არ უშველა იტოგში მაგარი დავიღალე ხელოსნებთან სიარულით ყველა სხვადასხვა რამეს მეუბნებოდა მაგარი უაზრობაც გამაკეთებინეს კატალიზატორიც ამომაღებინეს დაჟე
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
მოკლედ გადაცემათა კოლოფში (მექანიკა) მინდა ზეთი შევცვალო. 97K-ს გადასცდა და 3000 ადრე შეცვლა არ აწყენს
![]() მაინტერესებს მექანიკასაც აქვს შიდა ფილტრი, თუ მარტო ავტომატიკებს აქვთ? ისე "პრაკლადკა" მეჭვება ვინმეს ქონდეს გერმეტიკაზე, რომ დავსვა არ წავა ვითომ? P.S. კითხვის გაჩენის შემთხვევაში, თუ რატომ ვცვლი. პასუხი წერია მანუალში წერია 63-ე გვერდზე ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |