IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ECU Tuning, პრაშივკები, რომები, სოფტი, კითხვები, რჩევები
Sturbo
გამოხმაურება May 7 2010, 21:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია sad.gif :



ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut sad.gif .

არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ blink.gif ორივე მხარეს ავხადე სამკუთხედი პლასტმასის ხუფები, ბარდაჩოკი მოვხსენი, რულის ქვეშ ვეძებე მაგრამ იქ მარტო TCU ვიპოვე. ვინმეს ამერიკული არ დაგიშლიათ სად ჯანდაბაში დგას ECU ?.
მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში wacko.gif ყველა ფორესტერში ეგეთი ამბავია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Gazman
გამოხმაურება Jun 23 2010, 21:24
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 129
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 723




უშუალოდ დამატებაზე ბევრს ვერ ვიტყვი , ევო-ზე არსებობს 2 ხერხი ,ან პატჩის სახით დამატება სტოკ პრაშივკაზე ან ეგრეთ წოდებული tephra mod მთლიანი უნივერსალური რომ-ის ჩაწერით ,სადაც უკვე დამატებულია ყველა არსებული პატჩები და ნავაროტები. http://evoecu.logic.net/wiki/TephraMod
ეგ მოდი გააკეთა ერთ ერთმა ჯიგარმა ამერიკელმა აბსოლიტურად ყველა 7/8/9 და ქვეყნის ევო-ებისთვის .
მუშაობის პრინციპი ასეთია : ლაუნჩ მეპი აქტიურდება სცეპლენიესთან არსებული სენსორის და გაზის პედლის პოზიციის მიხედვით , ასევე გაწერილია სიჩქარე რის ზემოდაც ეგ მეპი არც ერთ შემთხვევაში არ ჩაირთვება . თვითონ მეპში ხდება შემდეგი რამე , იმ დიაპაზონში სადაც აყენია ლაუნჩ ლიმიტერი ზაჟიგანიის მეპ-ში მინუსდება -10-მდე ან მეტზე და ფუელში ბაგატდება სმესი , ეგ მეპ-ები ინდივიდუალურია ამიტომ მაგის გაწერა მეთვითონ მიწევს , ქვემოთ დავდებ ფოტოს როგორ დამოიყურება იგნიშენი ლაუნჩ მეპ-ში. ამ ყველაფრის დანასტროიკება ისე შეიძლება რო ნებისმიერი ბუსტი მიიღო ლაუნჩზე , მე ვჩალიჩობ რო სადღაც 15პსი მივიღო და დეტონაცია არ მქონდეს დიდი რადგან ბაგატი სმესი ეგეთ ზაჟიგანიეზე დეტონაციას მაინც იძლევა , სამაგიეროდ ვღებულობთ ლამაზ ფეერვერკებს გლუშაკიდან და ძალიან მაგარ სტარტს smile.gif



ეს მეპი ესეთი დიდი იმიტომაა რო მაგ tepra mod-ში სკელინგია გადიდებული 350მდე აბსოლიტურად ყველა რუკაზე , სმესის სქრინსაც დავდებ მარა იგივე პრინციპია იქაც , სმესია მაგ დიაპაზონში გაბაგატებულია


კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება.
open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 23 2010, 22:17
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Gazman @ Jun 23 2010, 22:24) [snapback]151762[/snapback]
კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება.
open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა

ყველა სიჩქარეში ერთიდაიგივე წნევა მგონი კარგი იდეა არ არის, დაბალ სიჩქარეზე ინტერქულერის ეფექტურობაც დაბალია და დეტონაციას მოგცემს დიდ ბუსტზე....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge