გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
			
			  May 7 2010, 21:24
			
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
       
			
			 
				როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია   
			
			
					
		![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  Jun 23 2010, 21:24
			
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723  | 
       
			
			 
				უშუალოდ დამატებაზე ბევრს ვერ ვიტყვი , ევო-ზე არსებობს 2 ხერხი ,ან პატჩის სახით დამატება სტოკ პრაშივკაზე ან ეგრეთ წოდებული tephra mod მთლიანი უნივერსალური რომ-ის ჩაწერით ,სადაც უკვე დამატებულია ყველა არსებული პატჩები და ნავაროტები. http://evoecu.logic.net/wiki/TephraMod 
			
			
					
		ეგ მოდი გააკეთა ერთ ერთმა ჯიგარმა ამერიკელმა აბსოლიტურად ყველა 7/8/9 და ქვეყნის ევო-ებისთვის . მუშაობის პრინციპი ასეთია : ლაუნჩ მეპი აქტიურდება სცეპლენიესთან არსებული სენსორის და გაზის პედლის პოზიციის მიხედვით , ასევე გაწერილია სიჩქარე რის ზემოდაც ეგ მეპი არც ერთ შემთხვევაში არ ჩაირთვება . თვითონ მეპში ხდება შემდეგი რამე , იმ დიაპაზონში სადაც აყენია ლაუნჩ ლიმიტერი ზაჟიგანიის მეპ-ში მინუსდება -10-მდე ან მეტზე და ფუელში ბაგატდება სმესი , ეგ მეპ-ები ინდივიდუალურია ამიტომ მაგის გაწერა მეთვითონ მიწევს , ქვემოთ დავდებ ფოტოს როგორ დამოიყურება იგნიშენი ლაუნჩ მეპ-ში. ამ ყველაფრის დანასტროიკება ისე შეიძლება რო ნებისმიერი ბუსტი მიიღო ლაუნჩზე , მე ვჩალიჩობ რო სადღაც 15პსი მივიღო და დეტონაცია არ მქონდეს დიდი რადგან ბაგატი სმესი ეგეთ ზაჟიგანიეზე დეტონაციას მაინც იძლევა , სამაგიეროდ ვღებულობთ ლამაზ ფეერვერკებს გლუშაკიდან და ძალიან მაგარ სტარტს ![]() ეს მეპი ესეთი დიდი იმიტომაა რო მაგ tepra mod-ში სკელინგია გადიდებული 350მდე აბსოლიტურად ყველა რუკაზე , სმესის სქრინსაც დავდებ მარა იგივე პრინციპია იქაც , სმესია მაგ დიაპაზონში გაბაგატებულია კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება. open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Jun 23 2010, 22:17
			
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
       
			
			 ციტატა(Gazman @ Jun 23 2010, 22:24) [snapback]151762[/snapback] კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება. open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა ყველა სიჩქარეში ერთიდაიგივე წნევა მგონი კარგი იდეა არ არის, დაბალ სიჩქარეზე ინტერქულერის ეფექტურობაც დაბალია და დეტონაციას მოგცემს დიდ ბუსტზე.... -------------------- ST///G 
					
		Crazy Monster Wagon  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
 
 PAINKILLER   
![]() ![]()  |