![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
უშუალოდ დამატებაზე ბევრს ვერ ვიტყვი , ევო-ზე არსებობს 2 ხერხი ,ან პატჩის სახით დამატება სტოკ პრაშივკაზე ან ეგრეთ წოდებული tephra mod მთლიანი უნივერსალური რომ-ის ჩაწერით ,სადაც უკვე დამატებულია ყველა არსებული პატჩები და ნავაროტები. http://evoecu.logic.net/wiki/TephraMod
ეგ მოდი გააკეთა ერთ ერთმა ჯიგარმა ამერიკელმა აბსოლიტურად ყველა 7/8/9 და ქვეყნის ევო-ებისთვის . მუშაობის პრინციპი ასეთია : ლაუნჩ მეპი აქტიურდება სცეპლენიესთან არსებული სენსორის და გაზის პედლის პოზიციის მიხედვით , ასევე გაწერილია სიჩქარე რის ზემოდაც ეგ მეპი არც ერთ შემთხვევაში არ ჩაირთვება . თვითონ მეპში ხდება შემდეგი რამე , იმ დიაპაზონში სადაც აყენია ლაუნჩ ლიმიტერი ზაჟიგანიის მეპ-ში მინუსდება -10-მდე ან მეტზე და ფუელში ბაგატდება სმესი , ეგ მეპ-ები ინდივიდუალურია ამიტომ მაგის გაწერა მეთვითონ მიწევს , ქვემოთ დავდებ ფოტოს როგორ დამოიყურება იგნიშენი ლაუნჩ მეპ-ში. ამ ყველაფრის დანასტროიკება ისე შეიძლება რო ნებისმიერი ბუსტი მიიღო ლაუნჩზე , მე ვჩალიჩობ რო სადღაც 15პსი მივიღო და დეტონაცია არ მქონდეს დიდი რადგან ბაგატი სმესი ეგეთ ზაჟიგანიეზე დეტონაციას მაინც იძლევა , სამაგიეროდ ვღებულობთ ლამაზ ფეერვერკებს გლუშაკიდან და ძალიან მაგარ სტარტს ![]() ![]() ეს მეპი ესეთი დიდი იმიტომაა რო მაგ tepra mod-ში სკელინგია გადიდებული 350მდე აბსოლიტურად ყველა რუკაზე , სმესის სქრინსაც დავდებ მარა იგივე პრინციპია იქაც , სმესია მაგ დიაპაზონში გაბაგატებულია კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება. open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Gazman @ Jun 23 2010, 22:24) [snapback]151762[/snapback] კიდე gear based boost მინდა დავამუღამო , კარგი იქნება ყველა სიჩქარეში ერთ წნევაზე თუ დადგება. open loop-ზე გადანასტროიკებაზეც ვფიქრობ მაგრამ მაგაზე გაყოფილია აზრები თუ რამდენად უსაფრთხოა ყველა სიჩქარეში ერთიდაიგივე წნევა მგონი კარგი იდეა არ არის, დაბალ სიჩქარეზე ინტერქულერის ეფექტურობაც დაბალია და დეტონაციას მოგცემს დიდ ბუსტზე.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |