![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
გაუმარჯოს,
თქვენი მეგობრული რჩევა მჭირდება. ე.ი. ჩემ ახლობელ გოგოს უნდა ვაყიდინო Subaru Impreza Wagon 2003-2004 წლიანი, აუცილებლად 4x4. თქვენ რომელს გვირჩევთ 1.5 თუ 2.0 უტურბინოს? მნიშვნელოვანია ცოტას წვავდეს და მარტივი შესანახი იყოს. უბრალოდ მანქანა რომ მაინც მძიმეა და თან 4x4 1.5 ძრავი ცოტა ხო არ იქნება? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
1.5 მეთქი კიდევ ვამბობ, უფრო ეკონომიურია ყველა ვარიანტში 2.0-ზე გინდა ქალაქში გინდა ტრასაზე. აქაურების ლოგიკით საერთოდ რა აზრი აქ მაშინ მცირე ლიტრაჟიანი ძრავების წარმოებას თუ იგივეს დაწვავს რასაც უფრო დიდი ძრავი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Jun 24 2010, 00:19) [snapback]151847[/snapback] 1.5 მეთქი კიდევ ვამბობ, უფრო ეკონომიურია ყველა ვარიანტში 2.0-ზე გინდა ქალაქში გინდა ტრასაზე. აქაურების ლოგიკით საერთოდ რა აზრი აქ მაშინ მცირე ლიტრაჟიანი ძრავების წარმოებას თუ იგივეს დაწვავს რასაც უფრო დიდი ძრავი. პრობკებში და შუქნიშნებზე 1.5-მა შეიძლება უფრო მეტი დაწვას ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |