![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
გაუმარჯოს,
თქვენი მეგობრული რჩევა მჭირდება. ე.ი. ჩემ ახლობელ გოგოს უნდა ვაყიდინო Subaru Impreza Wagon 2003-2004 წლიანი, აუცილებლად 4x4. თქვენ რომელს გვირჩევთ 1.5 თუ 2.0 უტურბინოს? მნიშვნელოვანია ცოტას წვავდეს და მარტივი შესანახი იყოს. უბრალოდ მანქანა რომ მაინც მძიმეა და თან 4x4 1.5 ძრავი ცოტა ხო არ იქნება? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ჩემი ავტომატიკაა, პერებოი აქვს, 16 იან დისკებზეა!!! და 10 ლიტრს წვავს. 10 ლიტრ რეგულარს მე 16.3 ლარად ვასხავ(და ზუსტად ისევე დადის როგორც, ვთქვათ, სოკარზე 18 ლარად ჩასხმულ რეგულარზე) ამ დროს, 2.0 ს 10 ლიტრზე უწევს 19 ლარი. ამის გათვალისწინებით გამოდის რო 1.5 ს ხარჯი იგივე ან ნაკლები აქვს, და არანაირად მეტი! გამართული მექანიკა, ქარხნულ 14 იან დისკებზე 9 ლიტრზე დაბლაც ჩამოვა
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |