![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
გამარჯობათ, მოგესალმებით ყველას ფორუმის ახალი წევრი.
მყავს 2.5 იანი ფორესტერი, მიწვავს 13 ლიტრს, ჩეკი ანთებს უკანა ლამბდა ზონდის გამო. მაინტერესებს მსგავსი მანქანებზე ვის რამდენს უწვავს და ღირს თუ არა ესეთ ხარჯზე ლამბდას გამოცვლა, რაც დაახლოვებით მე თითონ რომ ჩამოვიტანო 150$ ჯდება. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(forester @ May 2 2009, 20:55) [snapback]1423[/snapback] ბაქოს ნავთობის ხარისხი მსოფლიოში საუკეთესოა (სერიოზულად). ![]() ვერ დაგეთანხმები, ბაქოს ნევთობში დიდი რაოდენობით არს გოგირდის შემცველობა და გოგირდისგან გაწმენდა ყველაზე რთული პროცესია ნავთობის გადამუშავებაში, ამითომ თუ მართლა ევროპის ბაზრისთვის არაა გათვლილი - არა მგონია ძვირადღირებული ტექნოლოგიები გამოიყენონ. შედეგად გოგირდიანი ბენზინი უფრო უარესია ვიდრე იგივე ოქტანობის არაგოგირდიანი. სხვათაშორის სართიჭალის ნავთობი საერთOდ არ შეიცავს გოგირდს და იმიტომაც იხდება პირდაპირ არყის ქვაბში ![]() ახლა ლამბდას რაც შეეხება: ყველა ლაბდა ერთიდაიგივეა, სხვა არ იმუშავებს და ეგეთი ზღაპრები კარდაგ შეინახონ ზაზამ და მისთანებმა. არ ემთხვევა მხოლოდ შტეკერები და ნორმალური ელექტრიკი თავისუფლად გადაიტანს შტეკერსაც და გამოშიგნული კატალიზატორის შემთხვევაში 2 ომიან წინაღობასაც ჩაამატებს რომ ჩეკმა არ აანთოს, ისე ეს წინაღობა სმესის სარედულირებლადაც შეიძლება გომოიყენო. დაჟე 3 პროვოდიანი და 4 პროვოდიანი ლამბდებიც ერთიდაიგივეა, უბრალოდ 4 პროვოდიანს 2 ერთნაირი ფერის პროვოდი რომ აქვს ორივე მასაა იქედან და გადაერთებაც კი შეიძლება. კარგად ვიცი ეს საქმე და იმიტომ ვამბობ, თუ ვინმეს გინდათ ჯიქის 8 ნომერში ერთი ელექტრიკია - ზურა და ის გადაგიკეთებთ შტეკერებს |
|
|
![]() ![]() |