![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რავი რა, სიცხის ბრალია თუ რისი, ბებერივით დადის მანქანა. იკაიფეთ, 1 პსი არის დაახლოებით 10-15 HP. მე 1 პსი ვკარგავ და + ცხელი ჰაერი შედის უფრო, ეს უკვე 20HP დანაკარგი გარანტირებულია
![]() ამ ღამით ჩემი ძმა მიდის ასტანაში თუ სადღაც და გავაცილებ ჩემი ტაჩკით, ვნახოთ რას იზამს. თუ ისევ გააცმახა აიპოდ ერთი შემოგრიბენ და იქნებ მათხოვო ტურბინიდა აქტუატორამდე შლანგი როა ეგ თავისი რესტრიქტორით. თუ მაგ შლანგზევე გიზის რესტრიქტორიანზე კონროლერი? ციტატა(PAINKILLER @ Jun 26 2010, 21:58) [snapback]152824[/snapback] ბაკო, იქნებ უბრალოდ დაცხა და იმიტომ ბუსტავს ცუდად ![]() საღამოს არ გიცდია? ან დილით ადრე, შედარებით რომ გრილა ![]() ჩემიც ზოგჯერ ვერ ბუსტავს კარგად, განსაკუთრებით როცა მზეზე დიდი ხანი ნადგომია ![]() შენი რამდენზე ბუსტავს ესე სავარაუდოდ 5000 ზე? ჩემი 3 ზე იწყებს გახსნას, მერე ესე 3800-4000 ზე უკვე სრული წნევა მაქვს, 4300-4500 ზე მაქვს პიკი 0.95 ბარი (13.8პსი) მერე ეს წნევა უკვე 4700-4800 ზე ჩამოდის 0.89-0.9 ბარზე და უჭირავს 6000 დე, მერე იქყევს დაცემას რედლაინისკენ. ეს 3 სიჩქარეში. 4 და 5 ში ყველაფერი იდეალურადაა პეინ შენი მონაცემები მაინტერესებს 3 და 4 სიჩქარეში, მე როგორც ვიცი ყველაფერი იგივე აქვს ჩვენ მანქანებს. |
|
|