![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 253 რეგისტრ.: 8-April 10 მდებარ.: sololaky მომხმარებელი № 994 ![]() |
მოკლედ ფორიკას კალოტკები მინდა მეძვირეები ნუ გამომეხმაურებით
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
DS მოტორში, წინა-უკანები თუ არ მეშლება 200 ლარამდე მითხრეს, ე.წ. სოტკის წინებში 140 ლარი (რომელიც მცირეოდენი შლიფოვკის შემდეგ უპრობლემოდ მიდის) , ფეროდოში 120 ლარი. გამოცვლა როცა მოუწევს წინასწარ ვიცი რომ ფეროდოს დავაყენებ, იმიტომ რომ:
ჯეტაზე მეყენა ატე - ს ფირმის 4 ვე კალოდკა, VW ცენტრში (ისე როდესმე თუ VW ს ვიყიდი მხოლოდ სერვის-ცენტრის გამო, კულტურული პროფილაქტიკა და კარგი ხელოსნები ყავთ), ჩემი დაკვირვებით ნორმალური ხუნდებია მაგრამ თავის ფასს (მაშინ 200 რაღაცა ლარი გადავიხადე) ნამდვილად არ ამართლებს. გოლფზე მეყენა ნოუ-ნეიმ მადე ინ ილიავა კალოდკები რომლებსაც იგივე სამუხრუჭე თვისებები ქონდა როგორც ყველს, ეს ჯერემი კლარქსონის ციტატააა ![]() სტრატუსზე მეყენა რემსას- ფირმის ხუნდები, ზუსტად იგივე სამუხრუჭე თვისებები ქონდა რაც ნოუ-ნეიმ მეიდ ინ ელიავა ერთი დიდი განსხვავებით რომ + ამას ისეთი ხმა აქვს რომ ტვინს გატკივებს რავ4 ზე და ეხლანდელ ფორესტერზე ფეროდოები აყენია ხო და სხვებთან შედარებით იდეალურია. ეხლა წარმოიშვება აზრი რომ სხვადასხვა მანქანებზე სხვადასხვა სამუხრუჭე მანძილი და პარამეტრებია, მაგრამ შედარებას ვაკეთებ გამოცვლამდე და გამოცვლის შემდეგ |
|
|
![]() ![]() |