![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
![]() კარობკა და ძრავ გახურებულზე უნდა გააკეტო შემდეგი: დაქოქო მანქნანა, რუჩნოი ამოსწიო, კიდე აგურები და მასეთები დაუდეთ საბურავებთანო და ჯერ D-ში ჩააგდეთ, ტორმუზს ფეხი ბოლომდე და ტორმუზ დადგმულზე გაზს მიაჭირეთ ნელნელა (ოღონდ გაზზე მიჭერა და მერე აშვება ჯამშიო 5 წამზე ![]() პირველი ტესტის მერე (მაგ D) მანქანა დაასვენეთ ხალასტოიზე მინ 1 წუთიო და ისე გადადით შემდეგ ტესტზეო. გაზის დაჭერიდან აშვებამდე 5 წამზე მეტი არ გაწელოთო, თორემ ატფ გადახურდება და დაიწვებაო. ასევე ძრავის ზეთსაც დაერხევაო. ხოდა მანუალში მოძებნე, იმის და მიხედვით რა აბაროტებზე დასტაბილრდა, სხვადასხვა პრობლემების მომასწავებელიაო. |
|
|
![]() ![]() |