![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
![]() კარობკა და ძრავ გახურებულზე უნდა გააკეტო შემდეგი: დაქოქო მანქნანა, რუჩნოი ამოსწიო, კიდე აგურები და მასეთები დაუდეთ საბურავებთანო და ჯერ D-ში ჩააგდეთ, ტორმუზს ფეხი ბოლომდე და ტორმუზ დადგმულზე გაზს მიაჭირეთ ნელნელა (ოღონდ გაზზე მიჭერა და მერე აშვება ჯამშიო 5 წამზე ![]() პირველი ტესტის მერე (მაგ D) მანქანა დაასვენეთ ხალასტოიზე მინ 1 წუთიო და ისე გადადით შემდეგ ტესტზეო. გაზის დაჭერიდან აშვებამდე 5 წამზე მეტი არ გაწელოთო, თორემ ატფ გადახურდება და დაიწვებაო. ასევე ძრავის ზეთსაც დაერხევაო. ხოდა მანუალში მოძებნე, იმის და მიხედვით რა აბაროტებზე დასტაბილრდა, სხვადასხვა პრობლემების მომასწავებელიაო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Jun 29 2009, 14:22) [snapback]15473[/snapback] ![]() კარობკა და ძრავ გახურებულზე უნდა გააკეტო შემდეგი: დაქოქო მანქნანა, რუჩნოი ამოსწიო, კიდე აგურები და მასეთები დაუდეთ საბურავებთანო და ჯერ D-ში ჩააგდეთ, ტორმუზს ფეხი ბოლომდე და ტორმუზ დადგმულზე გაზს მიაჭირეთ ნელნელა (ოღონდ გაზზე მიჭერა და მერე აშვება ჯამშიო 5 წუთზე მეტ ხანს არ უნდა გაგრძელდეს). გაზს რომ აჭერთ აბაროტები გაიზრდება, მაგრამ რაღაც მომენტში დასტაბილურდებაო. თუ 2600-3300 აბაროტს შორის დასტაბილურდა, კაიაო. ეგრე რევერსში, 2-3 შიო. მანუალშიც წავიკითხე რომელიღაცაში. პირველი ტესტის მერე (მაგ D) მანქანა დაასვენეთ ხალასტოიზე მინ 1 წუთიო და ისე გადადით შემდეგ ტესტზეო. გაზის დაჭერიდან აშვებამდე 5 წამზე მეტი არ გაწელოთო, თორემ ატფ გადახურდება და დაიწვებაო. ასევე ძრავის ზეთსაც დაერხევაო. ხოდა მანუალში მოძებნე, იმის და მიხედვით რა აბაროტებზე დასტაბილრდა, სხვადასხვა პრობლემების მომასწავებელიაო. რამე ლინკი შეგიძლია დადო? ![]() ციტატა(maxouni @ Jun 29 2009, 14:30) [snapback]15483[/snapback] giogagnidze 100% ეგრე მოწმდება და მაგას ჰქვია Stall Test. ოღონდ ნელნელა მიჭერია იმდენად ნელ-ნელა არ უნდა იყოს რომ იმ 5 ცამს გადაგიცდეს ბოლოს რომ დაწერე. ისე გაზტორმუზით დამძვრელთათვისაც საინტერესო უნდა იყოს ეს ინფო. ეს სუბარუს მანუალის ოფიციალუი ტესტია და იმ 5 წმის პრინციპს თუ არ დაარღვევთ ხანდახან შეიძლება გაზ-დორმუზით დაძვრა. . გარდა მაგისა არსებობს კიდევ ასეთი ტესტი : ცარიელი მანქანით და კარგად გახურებული მატორით ხალასტოიზე D-ში რომ ჩააგდებ და ტორმუზს აუშვებ არ უნდა დაგორდეს დაახლოებით ისეთ აღმართზე როგორიცაა დავუშვათ ვარაზისხევი. საშუალო აღმართზე იასნია არ უნდა დაგორდეს არცერთ სიჩქარეში ტორმუზაშვებულზე ![]() ![]() გაზ-ტორმუზზე აბაროტები სადამდე უნდა ადიოდეს?? მაგრამ აი ეგ ტესტი რო ჩავატარო, მერე შედეგები როგორ გავიგო??? პ.ს. აუცილებელი არაა სუბარუს კარობკა იყოს, მე ზოგადად ავტომატიკა მაინტერესებს, თუნდაც იაპოშკების ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |