![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
გამარჯობათ მეგობრებო. მოკლედ ჩემმა თანამშრომელმა ჩაასხა ხადო თავის პიპიაში. ამერიკული xt ჰყავს 2.5 ტურბინიანი მექანიკა კარობკით.
ძალიან კმაყოფილია. ძრავს ყველანაირი სტრანნი ხმები გაუქრაო. იდეალურად მუშაობსო და წვაც 13- დან 11 ლიტრაზე ჩამოვიყვანეო. აქ ჩემთან სამსახურში არის კიდევ ხალხი ფიზიკა - ქიმიაში რო ერკვევიან მაგრად, იმათაც თქვეს მაგარი ვეშიაო. რას იტყვით აბა გამოცდილო სუბაროლოგებო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ 2nd July 2010 - 11:59) [snapback]154996[/snapback] მარა კრიმსონა თუ ზუსტად ამიხსნის რა და როგორ ქნა ჩემ მექანიკა ფორეიკაში კარობკაში გავუშვებ აუცილებლად რა ვქენი და მექანიკურ კარობკაში მესხა მეგუინის ზეთი, რომელსაც ვაგრალებ საბოლოოდ იმას რომ პირველში ცოტა ხმა აიკიდა და სინქრონიზატორების მუშაობა არ მომწონდა. ავდექი, ვიყიდე იამატოში ტოიოტას კარობკის ზეთი (4 ლიტრი 200 ლარამდე დამიჯდა) აუცილებლად უნდა იყოს GL-5 75W90 სპეციფიკაციის, მერე ვიყიდე 2 ცალი მექანიკური კარობკის დასამატებელი ხადო, ეგეც შენი 80 ლარი, ხოდა 10 ლარად შევაცვლევინე ქავთარაძეზე... სადღაც 400 კმ-ის გავლის მერე აშკარად ვიგრძენი რომ კარობკას ესე არასდროს არ უმუშავია, სინქრონიზატორები ჭკუაზე მოვიდა, ბამბასავით ვრთავდი ხოლმე (ეს არ ეხება სუბარუს გავრცელებულ სენს, პირველში რო უჭირს ჩაგდება მოძრაობისას), მოკლედ მსიამოვნებდა რომ კარობკა ესე კარგად მუშაობდა, ხმა შეამცირა (ბოლომდე ვერ გააქრო) და ერთ დონეზე დააყენა, ანუ აღარ ემატებოდა დროთა განმავლობაში.... ეგ იყო და ეგა |
|
|
![]() ![]() |