IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სანამ თავს მოვიკლავ..., 328 99წ. მექანიკა VS RSK AT
tatish
გამოხმაურება Jul 5 2010, 22:49
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 29
რეგისტრ.: 30-October 09
მომხმარებელი № 514





გამასწრო დღეს. სტარტი მომიგო და ვეღარ დავეწიე.... 170მდე დასაწყისიდან ბოლომდე მასწრებდა.. ნორმალურია თუ ხარაკირი გავიკეთო smile.gif და რა შევცვალო ჰაერის ფილტრის გარდა biggrin.gif ვაბშე მანკანა ხო არ შევცვალო კაი დვავასმოითი biggrin.gif (შუტკაა)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Jul 7 2010, 15:50
გამოხმაურება #2


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ციტატა(PAINKILLER @ 7th July 2010 - 16:33) [snapback]156519[/snapback]
მთავარი მანდ არის ბენზინი smile.gif ახლა კარგი 98-იანი ბენზინიც არ იშოვება და აცეტონით თუ არ გაბერავ, ვერ ივლის ვერცერთი ლეგასი smile.gif ტვინტურბოს სისტემა ოქტანობაზე ძალიან მგძნობიარეა


ეგ უკვე ისეთი პონტია, ჯესიკა ალბა რო ჩაიმოიყვანო, ხინკალზე და ქაბაბზე გადაიყვანო და მერე თქვა იქ დიეტაზე იყო და მაგარი ქალი იყოო :|
მაგრამ ფაქტი სახეზეა, ამ ეტაპზე საქართველოში ლეგასი სწრაფი მანაქა ვერ იქნება, თუნდაც ბენზინის არქონის გამო.


ციტატა(PAINKILLER @ 7th July 2010 - 16:33) [snapback]156519[/snapback]
150-160 კმ/სთ-მდე კი აეროდინამიკა დიდ სხვაობას არ აძლევს, მაგის მერე კი ბატონო, მაგრამ 180-ზე ხიშტი მინუს ორასია


ეს იმ შემთხვევაში თუ SG5 ადარებ აირტრეკს ან SF5 ფორესტერს, მაგრამ უთოს და ტუმბოჩკის შედარებისას მემგონი მნიშვნელობა მაინც აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 7 2010, 17:05
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mishaj @ Jul 7 2010, 15:50) [snapback]156528[/snapback]
ეგ უკვე ისეთი პონტია, ჯესიკა ალბა რო ჩაიმოიყვანო, ხინკალზე და ქაბაბზე გადაიყვანო და მერე თქვა იქ დიეტაზე იყო და მაგარი ქალი იყოო :|
მაგრამ ფაქტი სახეზეა, ამ ეტაპზე საქართველოში ლეგასი სწრაფი მანაქა ვერ იქნება, თუნდაც ბენზინის არქონის გამო.
ეს იმ შემთხვევაში თუ SG5 ადარებ აირტრეკს ან SF5 ფორესტერს, მაგრამ უთოს და ტუმბოჩკის შედარებისას მემგონი მნიშვნელობა მაინც აქვს.

ჯესიკა ალბა რა შუაშია ვახ biggrin.gif

მე ვამუშავებდი 100-იან ბენზინზე და ჯიგრულად იწევდა smile.gif

98-იანზე აცეტონის დამატება მაგ პრობლემას უნდა ხსნიდეს, ვინმემ სცადა???



უთო და ტუმბოჩკა არ ვიცი, რეალურად აეროდინამიული წინააღმდეგობა 120-140 კმ-ის შემდეგ ხდება საგრძნობი, მანამდე დიდად არ აძლევს სხვაობას smile.gif ეგ ჩემი პირადი გამოცდილებიდან smile.gif RSK-ც მყავდა, SF5-ც და SG5 ფორიკა ახლა მყავს smile.gif

ციტატა(TwinTurbo @ Jul 7 2010, 16:37) [snapback]156538[/snapback]
დაჟე ავტომატიკა VR-4-ს მექანიკა ლეგასი სულ ცალ ფეხზე კიდია. თან ტუნინგის პოტენციალი აქვს ზალიან დიდი.

ეგ ჯერ კიდევ გასარკვევია, ბანძ ხოდზე მყოფ მექანიკიან ლეგასს ჩემი ავტომატიანი ფორიკითაც გავუსწრებ smile.gif გამართული და კარგი ბენზინით ნაკვები RSK ადვილი დასაჩაგრი არაა wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
tatish   სანამ თავს მოვიკლავ...   Jul 5 2010, 22:49
Raven   2.8 მექანიკამ თან ტრ...   Jul 5 2010, 22:57
tatish   330 ავტომატს ვასწრებ...   Jul 5 2010, 23:08
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge