გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 5 2010, 22:49
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 29 რეგისტრ.: 30-October 09 მომხმარებელი № 514 |
გამასწრო დღეს. სტარტი მომიგო და ვეღარ დავეწიე.... 170მდე დასაწყისიდან ბოლომდე მასწრებდა.. ნორმალურია თუ ხარაკირი გავიკეთო |
|
|
|
![]() |
Jul 7 2010, 20:57
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th July 2010 - 18:05) [snapback]156547[/snapback] გამართული და კარგი ბენზინით ნაკვები RSK ადვილი დასაჩაგრი არაა მეც მანდ ვარ, 99 %% გაუმართავია აქაური პირობების გამო და მაგიტო შევადარე ჯესიკა ალბას ციტატა(PAINKILLER @ 7th July 2010 - 18:05) [snapback]156547[/snapback] უთო და ტუმბოჩკა არ ვიცი, რეალურად აეროდინამიული წინააღმდეგობა 120-140 კმ-ის შემდეგ ხდება საგრძნობი, მანამდე დიდად არ აძლევს სხვაობას ეგ ჩემი პირადი გამოცდილებიდან RSK-ც მყავდა, SF5-ც და SG5 ფორიკა ახლა მყავს ანუ შენ ამბობ რომ 120 კმ/სთ მდე, ლეგასს და ფორესტერს ერთნაერი ჰაერის წინაღობა ხვდება?? რატომღაც მგონია რომ ფორესტერის შემთხვევაში ჰაერთან შეხების ფართობი გაცილებით მეტი იქნება, ლოგიკურად წინაღობაც მეტი უნდა იყოს ხო? თან ნებისმიერ სიჩქარეზე. |
|
|
|
tatish სანამ თავს მოვიკლავ... Jul 5 2010, 22:49
Raven 2.8 მექანიკამ თან ტრ... Jul 5 2010, 22:57
tatish 330 ავტომატს ვასწრებ... Jul 5 2010, 23:08
PAINKILLER
![]() ![]() |