გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2010, 11:56
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში.
და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო. ხოდა რამდენად მართალია ეს? მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს... |
|
|
|
![]() |
Jul 9 2010, 14:32
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(LEVA1989 @ Jul 9 2010, 12:56) [snapback]157339[/snapback] მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში. და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო. ხოდა რამდენად მართალია ეს? მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს... საინტერესოა სად იგონებენ მაგ ჭორებს. EJ20G ის ბლოკი ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე EJ205 ის მაგიტომა აქვვს 250 ცხენი ზეთს თუ ნაგავს ჩაასხავ + ნორმალს ან რეგულარს მიაყოლებ + 40 გრადუსიან სიცხეში 3 საათი იგაზავებ გიჟივით ნამდვილად დაასტუკებ. მოკლედ ტყუილია. |
|
|
|
LEVA1989 1998-იანი ფორესტერის ძრავი - ტურბინიანი - 250HP Jul 9 2010, 11:56
Baal LEVA1989
დასტუკებით ... Jul 9 2010, 12:01
LEVA1989
![]() ![]() |