![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Kastera @ 30th June 2009 - 11:45) [snapback]15854[/snapback] ნუ დავიძირებით არც ვაპირებ დაძირვას , რაც ვიცოდი კი გადმოვალაგე და ჯერ იმ წიგნის წაკითხვას ვაპირებდი შენ რომ დადე, მაგრამ ზერელედ რომ გადავხედე ეგ უფრო გამოდგება ახალი ECU-ს შესაქმნელად და სმესის კონტროლერის დანასტროიკების მანუალი ბევრად უფრო გამიიოლებს საქმეს. თუმცა არც ესაა იოლი, რისებთან რომ ვეძებე 500$-იანი აპექსის კონტროლერის დანასტროიკებაში 200$-ს იღებენ მცოდნე ხალხი. თბილისშიც მინახავს ვიღაცეები ცდილობდნენ ახალი მეპინგების ჩაწერას უტურბინო მანქანაზე და რამდენიც ჩაწერეც ვერცერთჯერ უკეთესი შედეგი ვერ მიიღეს, მე 1 კვირა ვუყურე მაგათ წვალებას და მერე აღარ მინახავს რა ქნეს. კარგი იქნებოდა მარტო რომ არ მიწევდეს ამ ყველაფერში გარკვევა, მაგრად მეზარება მარტო ჩალიჩი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 13:08) [snapback]15861[/snapback] არც ვაპირებ დაძირვას , რაც ვიცოდი კი გადმოვალაგე და ჯერ იმ წიგნის წაკითხვას ვაპირებდი შენ რომ დადე, მაგრამ ზერელედ რომ გადავხედე ეგ უფრო გამოდგება ახალი ECU-ს შესაქმნელად და სმესის კონტროლერის დანასტროიკების მანუალი ბევრად უფრო გამიიოლებს საქმეს. თუმცა არც ესაა იოლი, რისებთან რომ ვეძებე 500$-იანი აპექსის კონტროლერის დანასტროიკებაში 200$-ს იღებენ მცოდნე ხალხი. თბილისშიც მინახავს ვიღაცეები ცდილობდნენ ახალი მეპინგების ჩაწერას უტურბინო მანქანაზე და რამდენიც ჩაწერეც ვერცერთჯერ უკეთესი შედეგი ვერ მიიღეს, მე 1 კვირა ვუყურე მაგათ წვალებას და მერე აღარ მინახავს რა ქნეს. კარგი იქნებოდა მარტო რომ არ მიწევდეს ამ ყველაფერში გარკვევა, მაგრად მეზარება მარტო ჩალიჩი ყველა ვარიანტში მარტო მოგიწევს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|