![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 29th June 2009 - 23:28) [snapback]15682[/snapback] შენს პირველ პოსტში ერთ ადგილზე 5 წამის მაგივრად 5 წუთი წერია. შეასწორე, არ დაღუპო ვინმე არა იქ წერია ჯამში 6 წუთი, ანუ მაგარი სადისტი უნდა იყო 5-5 წამებით 5 წუთი რომ დააგროვო ![]() ციტატა(giogagnidze @ 29th June 2009 - 14:38) [snapback]15513[/snapback] და დარმართზე დაგორების ამბავზე სპეციალური რეგულატორი ქონია მანქანას. მანუალში ეგეც წერია, თუ რაღაც გრადუსიან დაღმართზე გორდებაო, დაარეგულირეთ ამ რაღაცითო. სურათი ისეთი იდო, რომ ვერ მივხვდი რომელია რეგულატორია. ეგ ცალკე ოფციაა და კარობკის ნაწილი საერთოდ არ არის, და მე მგონი მარტო მექანიკური კარობკებისთვისაა , ავტომატური რუჩნიკის პონტშია. ავტომატიკა ისედაც არ უნდა დაგორდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 01:13) [snapback]15798[/snapback] არა იქ წერია ჯამში 6 წუთი, ანუ მაგარი სადისტი უნდა იყო 5-5 წამებით 5 წუთი რომ დააგროვო ![]() ეგ ცალკე ოფციაა და კარობკის ნაწილი საერთოდ არ არის, და მე მგონი მარტო მექანიკური კარობკებისთვისაა , ავტომატური რუჩნიკის პონტშია. ავტომატიკა ისედაც არ უნდა დაგორდეს მოკლედ ასე, თითო სიჩქარეში 5 წამზე მეტი არ უნდა იყოს, და რაც ნაკლებ სიჩქარესი გატესტავ უკეთესია. მე D-ში ვიზავდი მართო და რევერსში. დაგორების რეგულატორს რაც შეეხება, ეგ სალონში რომ არის მაგაზეარ ვსაუბრობ, ისევ ვიმეორებ, სურათზე არ ჩანდა, მაგრამ ნეტო კაპოტში, ნეტო მანქანის ქვეშ არის ეგ რეგულატორი. როგორც ხალასტოი ხოდის რეგულატორს უნდა იდეაში დარეგულირება რაღაც დროის მერეო, ისევე უნდა მაგას. |
|
|
![]() ![]() |