![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
ნუ მოკლედ კაი ხანია მინდა B4
თავიდან WRX მინდოდა მარა რავი ძაან პატარაა ჩემთვის ![]() ![]() ხოდა B4 RSK ზე გადავერთე ნუ ჯერ არანაირი ფინანსები არა მაქ სამაგისოდ მარა მაინც ![]() სავარაუდოდ მინდა ავტომატიკა ხოდა რას იტყვით ? გამოდგება რამეთ ? რა + ებიო და - ები აქვს -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ეხლა დაუკვიდრი კარგად და
ზედა რიჩაგი არილ უფრო მოკლე ვიდრე ქვედა გრძელი მაგრამ ქვედა მოკლე (წინა) აყენია დახრილად გარე მხარე არის დაბლა ანუ ამორტიზატორ-პრუჟინის მოკეცვის შემთხვევაში ბორბალი ავა ზევით იასნია , ზედა რიჩაგი იმის გამო რომ უფრო მოკლეა უფრო მაგრა შეიცვლის კუთხეს და დახრის ბორბალს და ქვედა მოკლე კი ამ დროს შეცვლის კუთხეს და დადგება ჰორიზონტალურად. და მაქსიმალურად გაწევს გარეთ წინა მხარეს ანუ მოსახვევში გარე უკანა ბორბალის ზედა მდარე შევა შიგნით და წინა მხარე გაიწევა ცოტათი გარეთ. გამოდის რომ შეიცვლის კუთხეს წინა ბორბლის საპირისპირო მიმართულებით (ოდნავ) ![]() |
|
|