![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
ნუ მოკლედ კაი ხანია მინდა B4
თავიდან WRX მინდოდა მარა რავი ძაან პატარაა ჩემთვის ![]() ![]() ხოდა B4 RSK ზე გადავერთე ნუ ჯერ არანაირი ფინანსები არა მაქ სამაგისოდ მარა მაინც ![]() სავარაუდოდ მინდა ავტომატიკა ხოდა რას იტყვით ? გამოდგება რამეთ ? რა + ებიო და - ები აქვს -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ეხლა დაუკვიდრი კარგად და
ზედა რიჩაგი არილ უფრო მოკლე ვიდრე ქვედა გრძელი მაგრამ ქვედა მოკლე (წინა) აყენია დახრილად გარე მხარე არის დაბლა ანუ ამორტიზატორ-პრუჟინის მოკეცვის შემთხვევაში ბორბალი ავა ზევით იასნია , ზედა რიჩაგი იმის გამო რომ უფრო მოკლეა უფრო მაგრა შეიცვლის კუთხეს და დახრის ბორბალს და ქვედა მოკლე კი ამ დროს შეცვლის კუთხეს და დადგება ჰორიზონტალურად. და მაქსიმალურად გაწევს გარეთ წინა მხარეს ანუ მოსახვევში გარე უკანა ბორბალის ზედა მდარე შევა შიგნით და წინა მხარე გაიწევა ცოტათი გარეთ. გამოდის რომ შეიცვლის კუთხეს წინა ბორბლის საპირისპირო მიმართულებით (ოდნავ) ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Jun 30 2009, 14:25) [snapback]15889[/snapback] ეხლა დაუკვიდრი კარგად და ზედა რიჩაგი არილ უფრო მოკლე ვიდრე ქვედა გრძელი ეგენი აუენია პრაქტიკულად პარალელურად მაგრამ ქვედა მოკლე (წინა) აყენია ხდახრილად გარე მხარე არის დაბლა ანუ ამორტიზატორის მოკეცვის სემთხვევაში ბორბალი აბა ზევიტ იასნია , ზედა რიჯაგი იმის გამო რომ უფრო მოკლეა უფრო მაგრა შეიცვლის კუთხეს და დახრის ბორბალს და ქვედა მოკლე კი ამ დროს შეცვლის კუთხეს და დადგება ჰორიზონტალურად. და მაქსიმალურად გაწევს გარეთ წინა მხარეს ანუ მოსახვევში გარე უკანა ბორბალი ცოტათი შეიწევა შიგნით, წედა მდარე უფრო შესამჩნევად და წინა მხარე გაიწევა გაიწევა ცოტათი გარეთ არაა მასე ![]() ![]() ანუ პირიქით არის რაც შენ დაწერე ![]() ახლავე აგიხსნი, ჩვეულებრივ მდგომარეობაში წინა ქვედა მოკლე რიჩაგი არის აწეული ოდნავ ზემოთ, უკანა გრძელი რიჩაგი კი ოდნავ ქვემოთ არის დაწეული ![]() ![]() ნუ მე ეგრე მახსოვს რომ სტანდარტულ მდგომარეობაში წინა ქვედა მოკლე რიჩაგი უფრო მაღლაა აწეული ვიდრე უკანა გრძელი... სანახავია ისე, RSK ვისაც ჰყავს იქნებ გადაუღოს სურათი ქვემოდან, ოღონდ აწეულიზე არა, სწორ ზედაპირზე რომ იდგეს ისე... მოკლედ, Passive Steering რომ აქვს ფაქტია და კონკრეტულად როგორ მუშაობს, ეგ ადგილზე უნდა ვნახოთ, რაც არ უნდა უცანური იყოს მე ადრე არ დავინტერესებულვარ ეგრე დეტალურად, თორემ გავარკვევდი ![]() აგერ კიდევ იგივე მანქანის სხვა სურათი, ცოტა ცუდი რაკურსია, მაგრამ მაინც შეიძლება დანახვა რომ ბოლომდე გაშლილ ამორტიზატორზე გრძელი ლურჯი რიჩაგების დახრის კუთხე ბევრად არ განსხვავდება მოკლე ყვითელი რიჩაგების დახრის კუთხისგან, როცა სიგრძე თითქმის ორჯერ მეტი აქვს და ნორმალურ მდგომარეობაში დაკეცილ ამორტიზატორზე ლურჯი რიჩაგი სავარაუდოდ ისევ ოდნავ დაბლა იქნება დახრილი, ყვითელი კი ოდნავ მაღლა წავა ![]() ანუ სტანდარტულ მდგომარეობაში უკანა გრძელი ლურჯი რიჩაგი უფრო დაბლა იქნება დახრილი და წინა ქვედა ყვითელი რიჩაგი უფრო მაღლა აწეული ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|