![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 ![]() |
მოკლედ რა მაინტერესებს სტი-2 ებს ქარხნულად ჩამონტაჟებული აქვს ტურბო ტაიმერი?
მე მეგონა რო ჩემ მანქანას ტურბო ტაიმერი არ ეყენა მაგრამ როდესაც გასაღები გადმოვწიე რომ გამეთიშა, ძრავი ისევ დაქოქილი დარჩა. მერე აწრიპინდა ნელნელა მოუმატა წრიპინს და ბოლოს ტავისით გაითიშა. ყველგან დავათვალიერე და ტურბო ტაიმერი ვერსად ვერ ვიპოვე და ვეღარ გავიგე ეგ ქარხნულად მოყვება უკვე ჩამონტაჟებული ტურბო ტაიმერი თუ ნაჩალიჩარია რამე? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 ![]() |
ვაახ ჩემი გადავანგრიე მანქანა და ვერ ვნახე ვერსად. თან ისეა გაკეტებული რომ ჩაქრობის დროს გასაღებს ერთი კბლით თუ დაატრიალებ და ცოტახანს გააჩერებ, მაშინ ინთება მწვანედ პოვერ და მერე რო გადმოწევ გასაღებს ბოლომდე დაქოქილი რჩება და თავისით თიშავს და თუ გამორთვისას ეგრევე რეზკად დაატრიალე გასაღები მაშინ ეგრევე ქვრება.
35 წამზეც არამგონია რო იყოს დაყენებული, მემგონი რომ ავტომატურად ითვლის დროს როდის უნდა გათიშოს. ხან ძაან მალე თიშავს ხან უფრო დიდხანს ანდომებს. წრიპინის ხმაც სადანღაც ისმის კარგად ვერ გავარკვიე. ერთი კიდე კარგად უნდა დავათვალიერო ![]() ეხლა დავათვალიერე კიდე და ვნახე სადაც აყენია ![]() ![]() შემოტრიალებული აყენია ![]() ![]() ესეც მეორე მხრიდან ![]() |
|
|
![]() ![]() |