გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 16 2010, 19:36
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 627 რეგისტრ.: 28-June 10 მდებარ.: signagi მომხმარებელი № 1,209 |
მაინტერესებს ლიმიტი რომ მოეხსნას რამდენს გაქაჩავს კიდე
|
|
|
|
![]() |
Jul 16 2010, 20:38
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
4 სიჩქარიანი ავტომატი 240-ს გაქაჩავს, მეტს ვერა.
|
|
|
|
Jul 16 2010, 23:08
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Baal @ Jul 16 2010, 21:38) [snapback]159455[/snapback] 4 სიჩქარიანი ავტომატი 240-ს გაქაჩავს, მეტს ვერა. ეგ შენს მანქანაზე გაქვს გამოცდილი?? არა მგონია უბრალო S/TB მაგდენს ქაჩავდეს, აეროდინამიკა და პადვესკა არ გაუშვებს.....STi კი ბატონო ციტატა(karoche @ Jul 16 2010, 23:22) [snapback]159477[/snapback] 5 სიჩქარიანი მექანიკით რამდენზე შეიძლება ასვლა მაშინ? მონაცემების მიხედვით ნაკლებზე უნდა ავიდეს... ავტომატს აქვს მე-4-ე სიჩქარე 0.694 გადაცემის რიცხვით, ხოლო მექანიკის მე-5-ე მხოლოდ 0.738... მექანიკას აბაროტები უფრო მაღალი აქვს და უფრო მეტსაც წავა, ტრანსმისიაშიც ნაკლები ცხენები ეხარჯება ავტომატთან შედარებით (VTD-ს ვგულისხმობ, A-AWD-ზე პირიქით არის), და კიდევ ავტომატს ხიდის გადაცემა სხვა აქვს მე მეოთხეში 2000 აბაროტზე 80კმ/სთ მაქვს... 6500-ზე რედლაინი, მაგის მიხედვით თუ დავითვლით, 260 უნდა აკრიფოს რედლაინამდე ციტატა(Raven @ Jul 16 2010, 22:18) [snapback]159463[/snapback] 2.5 უტურბო ავტომატი, 4000rpm, 180km/h, ზაპასი 2500rpm. ანუ 290-ით წავა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|