IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს ტურბინიანი ძრავი, და მისი ტუნინგი
maxouni
გამოხმაურება Apr 19 2010, 01:19
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ალბათ ვისაც ტურბინიანი სუბარუთი უვლია უველას უნდა ყფრო ძლიარი ძრავი ჰქონდეს,
სულ რაღაც 1000 $-ად 320 ცხენამდე თავისუფლად ავალთ, მაგრამამ დროს საშინლად მცირდება ძრავის რესურსი და რა უნდა ვნათ რომ უფრო მეტი ცხენები ამოვიღოთდა ამასთან ერთად ძრავის რესურსი ერთი შეჯიბრით არ ამოიწუროს??
ამისთვის 3-4 K მარადმწვანე ძრავის კვების სისტემისთვის
თუ ვინმეს აქვს ამისთვის 7000 $$ შეუძლია 2.8-დ აქციოს თავისი ძრავი,
















მაგრამ ამის შემდეგ კარობკაზე დასცეპლენიაზე პასუხს არავინ აგებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Jul 17 2010, 15:06
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(mixa @ 14th July 2010 - 19:19) [snapback]158891[/snapback]
და კარტერის სალონში გადატანის მუღამი რაარის? ბევრი რო იწვალო და ზეთმაც რო იწვალოს?
ვფიქრობ რო რაც ადვილადაა არ უნდა გაართულო


მე მაგს ვერ ვკითხულობ და არ ვიცი მანდ რა წერია biggrin.gif
ჩემი აზრით ესე იქნება ,
1 სტაბილური წნევა გაქვს და მასლენასოსის არ გეშინია
2 ზეთს აგრილებ იმ ტემპერატურაზე რაც გაწყობს
3 არ გეშინია ზეთის უკმარისობის მანქანის დახრის დროს
ჩემ ლეგასში ნამდვილად არ ვაპირებ მაგის გაკეთებას, მაგრამ რალისთვის კარგი ვარიანტია მემგონი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   სუბარუს ტურბინიანი ძრავი   Apr 19 2010, 01:19
Attic   maxouni სუბარუს ძრავ...   Apr 19 2010, 01:26
karoche   ამ საათზე ასეთი თე...   Apr 19 2010, 01:27
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge