![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მოკლედ დადგა ეს დღეც შევცვალე ტურბინა TF035H ნაცვლად დავაყენე TD04L თავიდანვე ვიტყვი რომ მურტალი სამუშაოა 2 დღე დავკარგე.
![]() Uploaded with ImageShack.us TD04L ელოდება თავის ადგილს და დავიწყეთ დაშლა: ![]() Uploaded with ImageShack.us ჯადოსნური სითხის მისხმის შემდეგ ყველა ბოლტი მოეშვა რაც გასაკვირია 11 წლის და 230 000 კილომეტრის მერე: ![]() Uploaded with ImageShack.us ტურბინის ქვევით ძრავის მხარეს არის ზეთის გამომშვები მილი თავისი შლანგით 3 საათი ვიფიქრე როგორ მომეხსნა აბსოლიტურად მიუდგომელია. მერე უბრალოდ ამოვქაჩე ტურბინა და მოხდა საოცრება ამოხტა შლანგიდან ეგ ტრუბა. ჩასმის დროს უბრალოდ დაწოლა უნდა და ჯდება. ამას დაუნპაიპს ეძახიან მგონი მაგარი სექსია მადის მოხსნა. კამასუტრას ცოდნა საჭიროა განსაკუთრებით როცა იამა არ გაქვს: ![]() Uploaded with ImageShack.us სვეჩებიც მივაყოლე მგონი ნორმაშია ძრავი: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us მოიხსნა ბოლო ბოლო შეგიძლიათ შეადაროთ: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us თეთრი ვესტგეიტის კლაპანი დამწვარი ზეთის ნამუშევარია: ![]() Uploaded with ImageShack.us ტურბინებს შორის გარეგნული განსხვავება არაა . ნუ კრილჩატკები და დიამეტრი განსხვავდება. ![]() Uploaded with ImageShack.us ეს სურათი იმათთვის ვინც ამბობს რომ ენეოსი ნაგავია : ![]() Uploaded with ImageShack.us ესეც ახალი პრაკლატკები: ![]() Uploaded with ImageShack.us კრიშკა არ გამირეცხია გასარეცხი ვერაფერი ვიპოვე და იმიტომ. აწყობის შემდეგ გაჩენილ პრობლემებზე აღარაფერს ვამბობ ![]() მოკლედ ჯერ იყო და ტურბინაში ზეთის მიწოდების შტუცერი დამჩა მოშვებული და მთელი ზეთი დავღვარე. მერე პაუკის პრაკლატკაზე კუთხე მოიღუნა და პლოტნათ აღარ დაჯდა. ჰაერ იპარავდა და გამაგიჟა სანამ ვიპოვე ის ადგილი. შედეგი ისაა რომ TD04L ი თავისი სტანდარტული რესტრიქტორით აბსოლიტურად ნორმალურად მუშაობს. ბუსტი თითქოს იგივე დარჩა მაგრამ სუბიექტურად გაცილებით უკეთესად ეწევა. |
|
|