![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
წნევა თუ იგივე დარჩა აბა რის ხარჯზე ეწევა უკეთესად?
უფრო ცივს უბერავს და იმიტო? ლაგმა ხო მოიმატა პლიუს კიდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jul 22 2010, 22:18) [snapback]160637[/snapback] წნევა თუ იგივე დარჩა აბა რის ხარჯზე ეწევა უკეთესად? უფრო ცივს უბერავს და იმიტო? ლაგმა ხო მოიმატა პლიუს კიდე? იცი რა მგონია ახალ ტურბინას წნევა კი იგივე აქვს მაგრამ მწარმოებლობა მეტი აქვს ამიტომ ბუსტი სტაბილურია და გაზზე უცებ მიდგმისას მაგარი რივოკი იგრძნობა. მაღალი მწარმოებლობით ტუბინა ახერხებს ჰაერის მოხმარება სრულიად დააკმაყოფილოს ძველს ეგ არ გამოსდიოდა. წეღან დავწერე კაროპკა უფრო სხვანაირი გახდა თითქოს უფრო ჩქარა აკეთებს კიკდაუნს და ლაგი ნაკლებად იგრძნობა. ვაკუმური ნასოსი მაქვს და სანამ დაშლილი იყო სტანდარტულ ბლოუოფს მივუერთე. მაგარი საინტერესო რამე ვნახე. 100 mmHg ვაკუმისას უკვე იღება ანუ ძრავი უმეტეს დროს აბსოლიტურად ატმოსფერულ რეჟიმშია და ტურბინა საერთოდ ვერანაირ გალენას ვერ ახდენს ჰაერის მიწოდებაზე. მოხსნილი ინტერკულერითაც დავქოქე და უნდა ნახო რას უბერავს ტურბინა ხალასტოიზე, გაზზე უკვე აღარაფერს ვამბობ. ჩემი აზრით არასტანდარტული ბლოუოფის დაყენება სუბარუს არ მოეწობება. ვერც ერთი ბლოუოფი ვაკუმისას ვერ გაიღება გარდა სტანდარტულისა ამიტომ სმესზე იმოქმედებს მაგრათ განსაკუთრებით დაბალ და საშუალო გაზზე. |
|
|