![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
ეხლახანს გავიგე,რომ ხალასტოი ხოდის კლაპანის გაწმენდა ძრავის ვიბრაციას ამცირებსო.ახლობელმა გააკეათა 2003 უტურბინო ფორიკაზე.მე პირადად არ მინახავს ეგ კლაპანი და არც ვიცი სადაა.ვინმემ ხომ არ იცით 2003-იან ტურბინიან ფორიკაზე ეგ კლაპანი სადაა და როგორ გამოიყურება სხვა რამეს რომ არ დავუწყო ჩალიჩი?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა)
![]() მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Aug 1 2010, 18:41) [snapback]162620[/snapback] ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა) ![]() მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა ![]() ![]() ![]() არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა ![]() ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 2 2010, 06:27) [snapback]162683[/snapback] არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა ![]() ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული. ხო, ეს ელექტრო დროსელი უფრო ადვილი მოსახსნელი ჩანს ვიდრე ჩვეულებრივი ![]() გათბობის შლანგების მოხსნა შეიძლება არც დასჭირდეს, მე ატმოსფორიკაზე რომ გავწმინდე დროსელი, შლანგები არ ჩამისხნია, იმიტომ რომ დროსელი მთლიანად არ ამომიღია, იქვე გავწმინდე, უბრალოდ ცოტა დავაშორე კოლექტორს და ამოვატრიალე ოდნავ ![]() ![]() ეგ სეპარატორი რაღა ჯანდაბად უნდა? ვენტილაციის მილები ერთმანეთს შეუშლის ვითომ?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |