IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ხალასტოი ხოდის კლაპანი
shalvaab
გამოხმაურება Mar 22 2010, 13:48
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 465
რეგისტრ.: 5-October 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 445




ეხლახანს გავიგე,რომ ხალასტოი ხოდის კლაპანის გაწმენდა ძრავის ვიბრაციას ამცირებსო.ახლობელმა გააკეათა 2003 უტურბინო ფორიკაზე.მე პირადად არ მინახავს ეგ კლაპანი და არც ვიცი სადაა.ვინმემ ხომ არ იცით 2003-იან ტურბინიან ფორიკაზე ეგ კლაპანი სადაა და როგორ გამოიყურება სხვა რამეს რომ არ დავუწყო ჩალიჩი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 1 2010, 17:41
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა) smile.gif

მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა smile.gif ესე იგი მაინც არა აქვს კლაპანი და მიხარია biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 2 2010, 06:27
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Aug 1 2010, 18:41) [snapback]162620[/snapback]
ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა) smile.gif

მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა smile.gif ესე იგი მაინც არა აქვს კლაპანი და მიხარია biggrin.gif



არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა biggrin.gif . თან არაფერი ხელს არ გიშლის არც ტროსია არც ბაბინა თავისი წითელი კაბელებით. მაგარია ინტერკულერს მოხსნი ორ შტეკერს ჩახსნი და დროსელი შენია. მართლა მანდ დროსელის გათბობის ორი შლანგია კიდევ.

ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 2 2010, 11:52
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Aug 2 2010, 06:27) [snapback]162683[/snapback]
არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა biggrin.gif . თან არაფერი ხელს არ გიშლის არც ტროსია არც ბაბინა თავისი წითელი კაბელებით. მაგარია ინტერკულერს მოხსნი ორ შტეკერს ჩახსნი და დროსელი შენია. მართლა მანდ დროსელის გათბობის ორი შლანგია კიდევ.

ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული.

ხო, ეს ელექტრო დროსელი უფრო ადვილი მოსახსნელი ჩანს ვიდრე ჩვეულებრივი smile.gif

გათბობის შლანგების მოხსნა შეიძლება არც დასჭირდეს, მე ატმოსფორიკაზე რომ გავწმინდე დროსელი, შლანგები არ ჩამისხნია, იმიტომ რომ დროსელი მთლიანად არ ამომიღია, იქვე გავწმინდე, უბრალოდ ცოტა დავაშორე კოლექტორს და ამოვატრიალე ოდნავ smile.gif დაჟე კოლექტორსაც ადვილად მივუდექი და შიგნით მივწმინდ-მოვწმინდე, მაგარი მურიანი იყო კოლექტორიც smile.gif


ეგ სეპარატორი რაღა ჯანდაბად უნდა? ვენტილაციის მილები ერთმანეთს შეუშლის ვითომ??


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
shalvaab   ხალასტოი ხოდის კლაპანი   Mar 22 2010, 13:48
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge