![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
ეხლახანს გავიგე,რომ ხალასტოი ხოდის კლაპანის გაწმენდა ძრავის ვიბრაციას ამცირებსო.ახლობელმა გააკეათა 2003 უტურბინო ფორიკაზე.მე პირადად არ მინახავს ეგ კლაპანი და არც ვიცი სადაა.ვინმემ ხომ არ იცით 2003-იან ტურბინიან ფორიკაზე ეგ კლაპანი სადაა და როგორ გამოიყურება სხვა რამეს რომ არ დავუწყო ჩალიჩი?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა)
![]() მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Aug 1 2010, 18:41) [snapback]162620[/snapback] ჩემს მანქანას დავაკვრიდი დროსელთან რაღაც დატჩიკივით აქვს და ხალასტოი ხოდის კლაპანი მეგონა (მაინც ვეჭვობდი რომ ჰქონდა) ![]() მაგრამ წნევის დატჩიკი ყოფილა ![]() ![]() ![]() არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა ![]() ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 2 2010, 06:27) [snapback]162683[/snapback] არც ისეთი ჯადო ყოფილა მე რომ მეგონა ![]() ეგ ძრავის ვენტილაციის რკინის მილი მომწონ კიდევ ინტერკულერის ზემოდან რომ გადის. პირდაპირ ითხოვს სეპარატორი დააყენეთო. ძველ მოდელებზე პაუკის ქვემოთაა დამალული. ხო, ეს ელექტრო დროსელი უფრო ადვილი მოსახსნელი ჩანს ვიდრე ჩვეულებრივი ![]() გათბობის შლანგების მოხსნა შეიძლება არც დასჭირდეს, მე ატმოსფორიკაზე რომ გავწმინდე დროსელი, შლანგები არ ჩამისხნია, იმიტომ რომ დროსელი მთლიანად არ ამომიღია, იქვე გავწმინდე, უბრალოდ ცოტა დავაშორე კოლექტორს და ამოვატრიალე ოდნავ ![]() ![]() ეგ სეპარატორი რაღა ჯანდაბად უნდა? ვენტილაციის მილები ერთმანეთს შეუშლის ვითომ?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Aug 2 2010, 12:52) [snapback]162749[/snapback] ხო, ეს ელექტრო დროსელი უფრო ადვილი მოსახსნელი ჩანს ვიდრე ჩვეულებრივი ![]() გათბობის შლანგების მოხსნა შეიძლება არც დასჭირდეს, მე ატმოსფორიკაზე რომ გავწმინდე დროსელი, შლანგები არ ჩამისხნია, იმიტომ რომ დროსელი მთლიანად არ ამომიღია, იქვე გავწმინდე, უბრალოდ ცოტა დავაშორე კოლექტორს და ამოვატრიალე ოდნავ ![]() ![]() ეგ სეპარატორი რაღა ჯანდაბად უნდა? ვენტილაციის მილები ერთმანეთს შეუშლის ვითომ?? ზეთის ჰაერისგან სეპარაცია ვიგულისხმე. ასკთან და გაზაობასთან ერთად სუბარუს ეგ პრობლემა აწუხებს. სწორედ მად შლანგზე დგება სეპარატორი და მერე გაწმენდილი ჰაერი შედის უკვე ტუბინის შესასვლელში. სხვების არ ვიცი მაგრამ მე შემჭამა მაგ ზეთმა. იდეაში დროსელის და მაგ კლაპნის გაჭუჭყიანება სწორედ ამოტანილი ზეთის დამსახურებაა. სხვა მანდ ჭუჭყის წყარო არ არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 2 2010, 14:15) [snapback]162788[/snapback] ზეთის ჰაერისგან სეპარაცია ვიგულისხმე. ასკთან და გაზაობასთან ერთად სუბარუს ეგ პრობლემა აწუხებს. სწორედ მად შლანგზე დგება სეპარატორი და მერე გაწმენდილი ჰაერი შედის უკვე ტუბინის შესასვლელში. სხვების არ ვიცი მაგრამ მე შემჭამა მაგ ზეთმა. იდეაში დროსელის და მაგ კლაპნის გაჭუჭყიანება სწორედ ამოტანილი ზეთის დამსახურებაა. სხვა მანდ ჭუჭყის წყარო არ არის. და სუბარუში არ დგას სეპარატორი?? როგორც ვიცი ყველა მატორზე დგას ეგ სეპარატორი... ისე ინტერქულერში და დროსელში ზეთი ტურბინიდანაც შეიძლება მოხვდეს... თუმცა გაჭედილი PCV კლაპანი პირველი წყაროა მაგისთვის, ზედმეტი წნევა საქშენიდან გამოდის და ზეთიც გამოაქვს (მითუმეტეს ტურბინიან მანქანაზე, ცილინდრებში მკვეთრად დადებითი წნევაა, ინთეიქში კი მკვეთრად უარყოფითი) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Aug 2 2010, 16:15) [snapback]162809[/snapback] და სუბარუში არ დგას სეპარატორი?? როგორც ვიცი ყველა მატორზე დგას ეგ სეპარატორი... ისე ინტერქულერში და დროსელში ზეთი ტურბინიდანაც შეიძლება მოხვდეს... თუმცა გაჭედილი PCV კლაპანი პირველი წყაროა მაგისთვის, ზედმეტი წნევა საქშენიდან გამოდის და ზეთიც გამოაქვს (მითუმეტეს ტურბინიან მანქანაზე, ცილინდრებში მკვეთრად დადებითი წნევაა, ინთეიქში კი მკვეთრად უარყოფითი) კი აყენია სეპარატორის მაგვარი სისტემა კლაპნის სახურავებში მაგრამ ვერ ახერხებენ სეპარაციას განსაკუთრებით თუ თხელ ზეთს ხმარობ და ხშირად ბუსტით დადიხარ. რომელიღაც ფორუმზე ვნახე სურათები გამჭვირვალე შლანგები დააყენა ვიღაცამ და მერე სურათი გადაუღო აი ზეთი იქ უნდა გენახა. მოკლედ მთელი ზეთის 95% რომელიც ინტერკულერში და დროსელში ხვდება ძრავის ვენტილაციიდანაა და არა ტურბინიდან ეს დამტკიცებული ფაქტია. თუ ტურბინამ გაუშვა დიდხანს ვეღარ ივლი. შენ მანქანაში ეგ მილი და შლანგები მაღლა აწიეს ძველ მოდელებთან შედარებით რაც ხელს უწყობს სეპარაციას. მიხედვა უნდა თორე დაიღალა ხალხი ხალასტოი ხოდის კლაპნის წმენდით. |
|
|
![]() ![]() |