![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
ნიკი: BUB-010
სახელი: ზურა გვარი: მანქანა: Subaru Impreza WRX STi (USDM) დუბლი ნომერი # 2, იმედია ეს მანქანა მაინც შემერგება ![]() წელი: 2004 ფერი: World Rally Blue (02C) დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: EJ257, DCCD , წინა და უკანა LSD. BBS 17' forged rims, K&N Tyfoon Cold Intake (გადმოვიდა წინა ტაჩკიდან) მოკლედ დღეს ერთმა ფორუმმელმა დამფაქტა და აზრი აღარ ჰქონდა შაბათამდე მოცდაას ასე რომ ეგდოს აქაც ![]() ბოდიში სურათების ხარისხისთვის....მობილით არის მხოლოდ გადაღებული... ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
PAINKILLER
ეგეთი გართულება არ მექნებოდა არც მე ტურბინიანი რომ არ იყოს... მე უტურბონებში არალს ვასხამდი და კმაყოფილი ვიყავი ხოშიანდ მუშაობდა 7-8000 ზე ვუცვლიდი სულ ზეთს 1.8 ტურბო ჯეტტაშიც მესხა არალი სპეციალური ზეთი აქვთ AUDI-Vw-თვის მოტულშI 120 ლარი 5 ლიტრიანში გადავიხადე... ასე რომ ფასში ძლაიან დიდი სხვაობა არა... მოკლედ ეხლაა საღამოს დავტესტეთ ჩემი ტურბინის ნევა და კმაყოფილი დავრჩი ტურბო ტაიმერი თვითონ იმახსოვრებს პიკს და ერთ ზაეზდზე 1.02 hkpa იყო მეორეზე 0.98 hkpa და სტანდარტულად საშუალოდ 0.99 hkpaზე ბუსტავდა მოკლედ ტურბინა იდეალურად უბერავს... პიკი იყო მეხუთეს ბოლოსკენ... ხო კიდე 210 კმ/სთ განვავითარე პროსტა მერე mixa ს ნერვებმა უმტყუნაა 180 არ გაცილებიაა დააა ![]() |
|
|
![]() ![]() |