IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზეთის ფილტრები, სად შევიძინოთ ხარისხიანი ფილტრი
SUB 300
გამოხმაურება Jun 14 2009, 16:09
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მოგესალმებით ყველას, ჩემი ძრავი 3 ჯერ დაისტუკა, 1 შემთხვევა , რო ჩამოვიდა მანქანა ფოთიდან თბილისში მშვენივრათ ჩამოვედი , ანუ crazy_pilot.gif , ძრავში 4 პორშინი იყო გაწურული და ხმა ქონდა ჩამოსვლის თანავე, თბილისში ზეთი და ფილტრი შევცვალე და 1000 კილომეტრი ვერ გავიარე, დაისტუკა 4 შატუნის კლადიში , 2 შემთხვევ , ავაწყე ძრავი ნახმარი კლადიშებით მაგრამ ყველა კლადიში იყო ზომაში სათითაოდ გავსინჯეთ და მოვარგეთ, გავიარე სადღაც 2000 კმ , დაისტუკა,, ისევ შატუნის კლადიში დაიწვა , 3 შემთხვევა, ავაწყეთ ძრავი ნახმარ კლადიშებზე ( sub 100 ძრავი რომ ვიყიდე ვერ ვენდე და დავშალეთ კარენნოი კარგ მდგომრეობაში იყო შატუნის კლადიში კი ზედა ყელი ანუ ნახევარმთვარე რომელიც პორშინთანაა ახლოას იყო დამჯდარი, დატვირთვა უფრო მეტი ადგება ზედა მხარეს, ძრავს 160 ქონდა გავლილი)ისევ გადავარჩიეთ ზომაში რც ჯდება ისევ ისე ავაწყთ, გაიარა 1900 კმ , დაისტუკა, ისევ ისე შატუნის კლადიში დატრიალდა, კარენნოი ისევ იდიალურია და დახაძულიც კი არ არის სტრუშკისგნ, სამივე შემთხვევაში მანის მაგაზიაში ნაყიდი ზეტის ფილტრი ეყენა ,

როდესაც საუბარი არის იმაზე რომ არ შეიძლება ნახმარი კლადიშით აწყობა ძრავის

ეს შემთხვევა გასათვალისწინებელი არის მაშინ როცა კარენნოი დასტუკავს , იმიტომ რომ კარენნოი ვალტან მიმართებაში უნდა გადაეჭიროს ნიზის კოჟუხების შეერთებით და შეიძლება დაუშვათ მომენტი რაომ კარგათ ვერ გადაუჭირო და სათანადოდ არ მივიდეს ერთმანეთტან



რატომ გამოვრიცხავ შატუნის კლადიშის მეორადი მოხმარების უვარგისობას ჩემ სიტუაციაში

შატუნის კლადიში გინდ ახალი გინდ ძველი უნდა მოერგოს ვალს და თვითონ არეგულირებ რამდენად უნდა იყოს გადაჯერილი, რომ არ გაიჭედოს ვალზე ( ოდნავი გადაჭერაც კი მოქმედებს და ატყობ რომ აღარ ტრიალებს ვალზე შატუნი)


მიუხედავად იმისა რომ 3 სიტუაციაში კარენნოი გადარჩენილი იყო მაინც ვეთანხმები maxouni
და კარენნოი უნდა შეიცვალოს, და მთლიანადაც უნდა შეცვალო რომ არ იმკითხაოო ეს კი გასაგებია,
მაგრამ დგეს დილიდან განვიხილეთ ყველაფერი მე და ჩემმა ძმაკაცმა ძრავის ხელოსანია არაბოსტან მუშაობს და თუ 2 კაცი თავისი ხელით ამზადებს კლადიშსს საქარტველოში... მოკლედ ერთერთი ეს არის, მემგონი სულ სამი კაცია ვინც აკეთებს, იმ დასკვნამდე მივედიათ რო ფილტრი არ ვარგოდა სამივე შემთხვევში(ყველა სააკაძის მოედანზე მქონდა ნაყიდი)

კითხვა, ვინმეს თუ შეგიძენიათ ზეთის ფილტრი ძრავისთვის სააკაძის მოადანზე?

სად ვიყიდო წესიერი სპორტული ზეთის ფილტრი ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Jul 1 2009, 10:13
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(STI-888 @ 1st July 2009 - 11:46) [snapback]16392[/snapback]
მეც ეგ ფილტრი დავაყენე.. არ მგონია რომ ჩემპიონს რაღაც ეგეთი პრობლემა ჰქონდეს... შეადარე აბა სხვა ფილტრებს აქ რაც იყიდებ...


ფილტრი შევამოწმეთ და კლაპანი არ მუსაობს , ზევიდან რო დააჭერ კლაპანს უნდა ჩავიდეს დაბლა და ამოვიდეს ზევით , კლაპანი არის რეზბაში რო ჩავიხედავთ მრგვალი ამოწეული ნაწილი სადღაც 5 თეთრიანის დიამეტრის

20 ლარი ღირს ვაკე საბურთალოზე

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
SUB 300   ზეთის ფილტრები   Jun 14 2009, 16:09
mtiuli  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge