|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 1 2009, 14:15 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(Matador @ 1st July 2009 - 15:01) [snapback]16477[/snapback] მე მაინც სერიოზულად არ ვურჩევ, შენელების მიზნით მაგის გაკეთებას და რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ რეკომენდირებული არაა... გასწრებისას კიდევ ხო... ნამდვილად არაფერს არ აშავებს შენელაბისას, იმიტომ რომ ჩემი მანქანა მაგ ოპერაციას ავტომატურად აკეთებს, ანუ თუ დაღმართზე ვეშვები და ტორმუზს 1 წამით მაინც დავადგამ , ავტომატურად ჩამოაქვს მეოთხედან მესამეში ან მესამედან მეორეში და სანამ დაღმართი არ მორჩება მატორი რომ გახეთქო მაღალ სიჩქარეში არ გადაიტანს. არა მგონია მწარმოებელს ისეთირამე ჩაედო TCU-ში რაც კარობკას გააფუჭებს. | 
|  | |