გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2009, 15:08
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
არ ფიჭდება მასე კოლოფი, პირიქით ამ გადართვით ნაკლებ დატვირთვას აყენებ მუხრუჭებს, მეტიც ზუსტად მაგისთვისაა ეგ პოზიციები ავტომატზე, ნუ სხვა დანიშნულებებიც აქვს რათქმაუნდა, მაგალითად ავტომობილის ბუქსირების ან თოვლიან -ყინულიან გზაზე სიარულის. ყველა ვარიანტში D დან ქვევით გადართვისას გადამრთველი თავისუფლად მოძრაობს ,იგი მხოლოდ იმ შემთხვევაშიო იბლოკება როდესაც დ დან სიტყვაზე მე 3-ში რთავ და სიჩქარე კი ძალიან დიდი გაქვს!!
http://www.subaru-faq.ru/faq/faq.php?displ...mp;onlynewfaq=6 აქ არის ავტომატური კოლოფის მანუალი, და ბევრი კიდე საინტერესო რამ |
|
|
|