|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 1 2009, 15:29 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10  | 
				დაღმართში რომ მოდიხარ სიტყვაზე ოთხმოცით და შენ ტორმუზუს პოტში ეგრევე მესამეში თხრი ან ვაფშე მეორეში ეგ არ არის რეკომენდირებული. რადგან მაგ დროს სხვა თუ არაფერი ურტყავს და უამრავ დეტალს ადგება ძალა. თუ დიდ დაღმართში მოდიხარ და გინდა შეანელო მაშინ თავიდანვე ჩააგდებ და ეგაამ ან ტორმუზით შეანელებ მერე გადმოაგდებ დაბალში რომ აღარ აკრიბოს სიჩქარე, მასე უცებ თხრა უკანა სიჩქარეში მექანიკასაც დედას უფეთქებს და ავტომატი რაღაა. ხო კიდე ერთი კითხვა. დღეს მითხრეს სელექტორზე ხელი რომ გიდევს კარობკას აფუჭებსო. რა უბედურებაა რატო უნდა გაფუჭდეს მაგით კარობკა? | 
|  | |