გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
| jangula |
Jul 1 2009, 16:06
გამოხმაურება
#2
|
|
Guests |
1) ქალაქში მოძრაობისას ხშირად გაჩერებების შემთხვევაში იმოძრავეთ მე-3 სიჩქარით.
2) გადაცემათა კოლოფით მანქანის სვლის შენელება სპობს ნებისმიერ კარობკას, ზოგს ადრე , ზოგსაც უფრო გვიან. ასე ვიცი აგერ უკვე მეორე საუკუნეა პ.ს. მე შემემთხვა ასეთი რაღაც. რიჩაგის კნოპკა ჩავარდა და ვერსად ვაკეთებდი. რიჩაგი თავისუფლად-გადი-გადმოდიოდა. ნერვებზე ვიყავი მოშლილი და ამ დროს ერთი ხელოსნიდან მეორესთან გადასვლის დროს შემთხვევით წავკარი რიჩაგს ხელი-R-ზე. კინაღამ გული შემიწუხდა. არაფერი მომხდარა.... |
|
|
|